Valla klibin bende bir etkisi yok hacı. Şarkıyı seviyorsam seviyorum, klibi ekstra bir deneyimdir o kadar.
3 ay
Valla klibin bende bir etkisi yok hacı. Şarkıyı seviyorsam seviyorum, klibi ekstra bir deneyimdir o kadar.
bence klibin etkisi oldukça fazla aslında. iyi bir klibi olan bir şarkıyı daha çok severim dimi? tabii ki de sevdiğim bir şarkıyı klibiyle paylaşırım.
Klip konusu bence cok etkili. Ben mesela cogu sarkiyi (ozellikle de genclik yillardimda MTV'dekileri) hep kliplerini izlerken hastasi oldum 🫠🫠🤣
Gelmis gecmis en guzel kliplerden birkacini birakimm suraya
https://youtu.be/xwtdhWltSIg?si=SZqXtBAb9Na4xw3fhttps://youtu.be/9X_ViIPA-Gc?si=qsHbJxZCFAGPloV8https://youtu.be/qfNmyxV2Ncw?si=a_zF4UrGnOU-jTOmhttps://youtu.be/4V90AmXnguw?si=bOs3QZgLRKnl655cKrala yer vermesek olmazdi 🖤👑
Anaa remin klibini izleyince gıcık oldum şarkıya :D Yıldız tilbe nin erkek versiyonu dedim hahah yıldız tilbedne sırf canım dansı yüzünden nefret ederim :D Bu arada thriller michael kacjson makyajsız yıldız tibeden daha güzel görünüyor hauhaua
bak ya bence rem'inki çok anlamlı bir klip hem de görsel manada doyurucu.
MJ zaten efsane gerseyiyle. Hala. kral bence 👑
Cok tskler efemm🙏🎈🎈
Klibin pek önemi yok sözler ses mühim olan
of ula of :D
Kabul oluyormudur orucun acaba ahahah iyi uykular
TOvbeli tovbeli o kimdir da :D
Hee Alalh cezanı vermeye senin
Bence klip bazen şarkının kaderini değiştiriyor, hey düşün mesela görsel hafızaya kazınan bir sahne varsa şarkı iki kat vuruyor 🎬✨ Ama şarkı kötüyse klip de kurtarmıyor, o net. Ben son zamanlarda Mabel Matiz’in “Fatih” klibini açıp açıp izliyorum, hem şarkı ruhuma işliyor hem görsel şölen sanat tarihi öğrencisi kalbimi çalıyor 🎨💿 Sen yine de bir gün kliple aşık olursan beni hatırla psikoparadıse 😌🎧
Cevap
8Cevap
Sevdiğim şarkının kliplerine pek bakmam gadası
Bazı şarkıları seviyorum ama kliplerinde abuk subuk şeyler var, tabii şarkıyı sevmemi falan etkilemiyor can 😃
Klibi güzel diye şarkı sevenlerde varmıs yaa. Bir kaç kişiden duydum şaşırdım:Sonra aklıma konser şobları geldi dedim olabilir. D
Etkisini biraz arttırır sözlerin sadece bu ehehe
https://youtu. be/NrgcRvBJYBE? si=ggCyo9mxP9M4v5bJ
Vay be hiç tarzım olmamasına rağmen severdim bu şarkıyı. İzledim şöyle baştan sona tekrar.
Kopyala linki arama motoru kısmına yaz açılıyor kanks :)) Sen uğraşmış paylaşmıssın. Ben de uğraşıp bunu yapmayacak kadar üşengeç olmuyayım demi :D:D
Eheh rica ederim dosttt. Eğer linki tam olarak yazarsan açılır. Bazen bir harf eksik yazıyor insanlar farkında olmadan. Yani linki kopyalayıp arama motoruna yazınca açılmıyorsa %99 eksik yazılmıstır ya da kopyalanmıstır eheuheu
Rica ederim dosttt bu siteye mii?
Aynen ya, şarkı önce, klip sonradan. Valla önemi yok.
Normalde sevmeyecek dinlemeyecekleri şarkıları klibini sevdiği için seviyorlar insanlar garipsiyorum bendee
Klip beni asla etkilemiyor. Eğer bir şarkı, gözlerimi kapattığım zaman bana hayal kurduruyorsa, o şarkı benim için güzeldir.
Çoğu şarkının klibini bile bilmiyorum ama şarkı duyguya göredir o an ne hissediyorsam ona uygun gelen mırıltı benim için sevme nedeni
Çoğu şarkının klibini bilmem benim için pek etkisi yok
Çok az bence akılda kalıcı bir klip hiç hatırlamıyorum
Klip izlemeyeli asır oldu ya😅 en son ortaokuld afalan izlemiştim ben
Klipler bazen paralel evrende çekilmiş gibi oluyor
Bazı şarkıları klipsiz sevdik.
Alakasi Yok bende sadece müzik önemli
kliplerini izlemiyorum genelde
Klibi önemli benim için
Eski şarkılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?