Ay ne zamandır müzik klipleri izlemediğimi fark ettim. Misal Alişan'ın "Ölümsüz aşklar" parçasının klibini az önce izledim ajsjsjs O kadar geriden geliyorum düşünün. 👻

Ay ne zamandır müzik klipleri izlemediğimi fark ettim. Misal Alişan'ın "Ölümsüz aşklar" parçasının klibini az önce izledim ajsjsjs O kadar geriden geliyorum düşünün. 👻

Klibini merak ettiğim bazı şarkılar var ama genelde sadece şarkıyı dinlerim..
Bazılarının klibini izlerim. Mesela Ferdi Ozbegen- Gündüzüm Seninle şarkısın klibine bayılırım. Bazen sırf o ortam için izlerim. Ama çoğunu sadece dinleyerek geçerim.
Denk gelirsem klibini de izlerim de önceliğim müzik
Klibiyle izlerim. Daha sonra sadece müzik yeterli
Teşekkürler
Ricalarr
Cevap
8Cevap
Ben sadece şarkıyı dinlerim.
Çok seversem klibi de merak eder bakarım ayy kibariye'nin çok eğlenceli ve güzel bir şarkısını keşfettim paylaşayım mı 😄
Olurrr
https://youtu.be/KMq0xaakvHo?si=mX_w-6NwOcno-DaM
Artık tüm gece bu şarkıyı söylerim😃
Yaaa...😂😂
Sadece müziği dinliyorum çok nadirdir klibini de izlediğim
İşte öyle olmamak gerekiyormuş klip de dizi klibi gibi olabiliyormuş ajshshs
Evet bazıları cidden öyle ya 😃
Genelde şarkıyı dinlerim ama bazen klibi de izliyorum
Radio, engel, haus in neu berlin. muhakkak kliple.
Baştan yazarım bunun gibi
https://youtu. be/7zz68PldAl8? si=BrY8siq8v7gp7Yoh
Ben de klip izlemem genelde
klip izlemem pek arka tarafta çalar
Müziği dinlerim
İki türlüde dinlerim
Klibini önemsemem o kadar
Kesinlikle hic bir şarkının klibini izlemiyorum.
Parçayı dinlerim sadece
Şarkı sözüne kadar ezberlerim😂😂
Banane klipten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?