Sosyal medyada bir şarkı paylaştığımda hemen başıma üşüşüp "aşk acısı mı çekiyorsun?" diyorlar. Yani ben bir şarkı beğeniyorum ve dinliyorum. Sonra da sosyal medyada paylaşıyorum. Acı falan çektiğim yok. Herkes sadece moduna göre mi şarkı paylaşıyor sosyal medyada. :D
Sosyal medyada aşk şarkısı paylaştım diye "aşk acısı mı çekiyorsun?" dediler. Sadece moduna göre mi şarkı paylaşılır?
qhah bunu bana da sıkça soruyorlar.. Arkadaş ben acı falan çekecek biri değilim.. Bunu bir anlasalar zaten mesele kapanacak 😄 tamam arada duygulanıyoruz ediyoruz ama her duygusal parça paylaştığım zaman da bunu birilerine mâl etmeleri yok mu tam komedi 😂
#SelammGençlikk 🍀 Çünkü aşk acısı çekmeni ümit ettikleri için senin gerçek duygularına dair bir veri yakalama telaşı bu. A-di ve ah-mak olan her erkeğin ve kadının ortak tepkisidir. Üstelik her konuda yaparlar. Burada sorduğum sorulara bazı sin-siler bana akıl öğretir gibi görüş yazıyorlar.. #TubaSueda 🍀
En sinir olduğum şey bana da çok saçma geliyo sadece şarkıyı beğendim ve dinliyorum arkasında ne sebep arıyorsunuz kaldı ki her şeyi size anlatmak zorunda mıyız
Bazen insanların duygularına Tercüman olmak istersin... ve bu genelde aşk acısı çeken biri olarak yorumlanır. her şiir yazan da iyi biri olmadığı gibi :D
Ana Sayfa > Müzik & Etkinlik > Sorular > Sosyal medyada aşk şarkısı paylaştım diye "aşk acısı mı çekiyorsun?" dediler. Sadece moduna göre mi şarkı paylaşılır?