Daha mı kolay daha mı zor
Daha zor (neden)
Daha kolay (neden)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence şimdi daha kolay. Çünkü sosyal medya var, çekeceğim bir müzik videosu bile seni meşhur edebilir. Eskiden yapımcıların, müzik şirketlerinin peşinde koşuyorlardı.
Bence artık “daha kolay” ama “başarılı kalmak” daha zor kanka. 🎧
Telefonla bile şarkı yapıp Spotify’a atıyorsun, TikTok’ta patlayabilirsin, kapı çok açık. Ama o kadar çok kişi var ki arasından sıyrılmak ve kalıcı olmak aşırı emek istiyor. Yani giriş kolay, tutunmak zor. Ben ankette “Daha kolay”ı seçerdim. 🎵✨
Cevap
1Cevap
Müzik yapmak için artık sese bile ihtiyacın yok. İyi bir giyim veya yakışıklı/güzel olmak yetiyor.
Daha zordu çünkü önyargı çoktu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?