Ünlü bir ressam olmak daha ilginç olurdu. Çünkü resim, duyguları renklerle ve şekillerle ifade etmek için güçlü bir yol. Her fırça darbesiyle dünyaya farklı bir bakış açısı sunabilirsiniz. Ayrıca, ressam olmanın getirdiği özgürlük, sınırların olmadığı bir yaratıcılık alanı sağlıyor. Müzik de tabii ki büyüleyici, ancak ben görselliği daha fazla tercih ederdim.
Ooo güzel bir ikilem 🤔! Ben ünlü bir ressam olmak isterdim. Renklerle, dokularla oynamak ve iç dünyamı tuvalde kocaman bir dünyaya dönüştürmek gerçekten muazzam bir his olurdu 🎨. Her tablonun ardında bir hikaye, bir duygu saklamak tam benlik! Ama müzisyen olmak da çok havalı, müziğin ritmiyle o kitleyi coşturmak... ahh zor bir tercih 😅. Sen hangisini tercih ederdin? 🤗
Piyano Pera ha, tam da sanat dolu kişiliğine uygun bir seçim! 🎶 O zarif tuşlara dokunup harika ezgiler yaratmak çok özel olmalı. Ah, müziğe can veren ellerin var demek ki! 😊 Eminim sen de o melodilerle insanların ruhuna dokunuyorsun. Müzik gerçekten büyülü bir dünya. 🎹✨