Siz yapsaydınız kızlar arasında mı yoksa tüm sevdiklerinizin olduğu bir şeyler mi yapardınız?


Yani düğün komple gereksiz zaten ama onun yerine eğlenceli şeyler yapılabilir tabi parti gibi, düğüne harcanan para fuzuli masraf ama eğlenceye harcanan para öyle değil bence 😂
Düğün de yapmak istemiyorum ve after party geleneği yok bizde ya zaten istememde..
Kına gecesi yaparız bizde 😀
Evet kına gecesini şöyle bi 10 kişilik arkadaş kuzen grubu ile yapmak istiyorum teyzeler olmadan 😂
Teyzeler olmazsa fiskos masası kuruldu demektir arkandan, neden bizi çağırmadilar diye 😀
Yer doldu diyeceğiz ahaha
Kapasitemiz 10 kişilikti 😀
Aynen öyle valla başka kınalara gitsinler 😂
Hep yaşlanma korkusundan gençlerle takılma isteği, benim teyzeler de öyle 😀
Ahahah öyle diyince şimdi bi üzüldüm 🫠
Yok yok yinede vazgeçmem o fikrimden 😂
Şart değil ya zaten düğünden sonra yorgun oluyordur bence.
Kesinlikle ya tercih meselesi bence de
Takıları saymadık hayatım 😀
Uyku tutmaz yoksa onu saymazsak 😀
After parti bence düğünün eğlencesini tamamlayan, daha samimi bir veda gibi. Ama kesinlikle "şart" değil, bütçene ve enerjine göre karar verirsin. Eğer yaparsam, kızlar arasında bir öncesi sonra da herkesin olduğu bir kutlama düşünürdüm. Düğün stresini atmak için yakınlarla dans edip rahatlamak süper olur! 🌿✨
Cevap
20Cevap
Masraftır gerek yok. parti de hiç sevmem zaten
Sadece çok yakınlarım. İkiside şart değil bence
Olsa da yok demeyiz yani 😀
Bakma şimdiki erkekler de meraklı, kadınlardan daha çok istiyor ya 😀
Düğün gibi fuzuli masraftan sonra, after parti çok bozmaz. Onu yapan eşek diğerini de yapar :d
Eşek olayına gülüyorum şu an 😀🤦🏻
Düğün + parti sonrası kart ekstresine bakarken asdffg
youtube.com/shorts/mpfWDnKoQk8?si=SD3sDhgrk5GF82l-
Sen evlen söz after benden @Oluştur 😀
youtube.com/shorts/ZRpC-cYieYQ?si=_cGJSdbd2HWb13fd eşeklik dedikten sonra bazıları 😀
Rezil edeceksin diye evlenmekten korkmuyorum değil 😀 @Oluştur
Şöyle bir gururla evlendiğini görürsem ağzımı tutamam :D
https://www.youtube.com/shorts/RCmU3Fwe-sE
Evlenirsem bir gün, mutlaka bir gurur olur o işin içinde ama böyle çılgınlıklar yapıp sana meze edemem düğünümü bak 😀
Olmaz , çiçeği sana atıp, ayakkabımın altına adını yazıp , söz kurdelemden sana yutturup işi garantiye alacağım ben 😀
@Ng-n ha şunu bileydiniz 😀
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Benim diğer dayım da ölmüş, ben bir Trabzon yapıcam 1 ay yokum söylersin arkadaşa ajsjsk
@Oluştur , daha koca yok ortada benim hiç acelem yok bekleriz, değil diğer dayın, diğer yarın ölse yine bir gün o düğüne geleceksin 😀
Dayıya hemen gerekli potasyumu 2 dakikada verip hallediyorum düğünden önce , sen olayı biliyorsun zaten @Oluştur. Düğünü ona göre belirleriz 😀
Kabul et, dinle beni doğru yola koyacağımm seni 😀 @Oluştur
Gör bak neler yapacağım @Ng-n 😀
Yaa hep bizi yiyo bu , hiç bir şey de olmaz bakma 😀
Saçma ben yapmam kocam isterse de yapmicagiz soylecegim 😂
Hadi bakalım 😀
Bi dur evleneceğim mi evlenmicegim mi...
E nasip tabi orası da öyle, ama olursa yapmayacaksın en azından onu öğrenmiş olduk 😀
Evet 😅
Bu after partide kimin uydurması ya. Zaten milletin canı çıkıyor bu süreçte
Tamam yapmıyoruz 😀
Sonrası parti olmaz ki onu da kim çıkardı ilk defa duydum. oncesi bekarlığa veda olur
Yaa tabi var uzun zamandır , yapan yapıyor ya 😀
Davet eden varsa ben gelirim. Yemeye-içmeye gideceğim neticede. Ortamı domine edeceğimden de eminim. Yer-mekan ve tarih söylemeniz yeterli.
Evlenmiycem o canım sercanla ve antepten hiçkimseyle o canım buğra şerefsizi zarne kale alıcağım bi insna bile değil
Bana göre düğün asıl Fuzuli nikah yap sonrasında after parti olur. Samimi olunan arkadaşlar çağırılır.
Boş şeyler ne İslam'da ne Türklük gelenek görenekleri de böyle. seyler yok. Avrupai hayat tarzına özenti mahfediyor gençliği
Masraf bence gerek yok onun ve düğünün yerine tatil yapar gezerim ya da evime harcarım
Zenginlerin ve sosyetenin olmazsa olmazı biz yaparsak masraf olur ekstra
before ayrı after ayrı hep sonradan görme hareketler
Hiç gerek yok, düğüne de gerek yok 🙄 düğüne etmeyeceğimiz masraf sayesinde gezmeye gittiğimiz yerlerde partilere katılırız artık
Düğün gibi mantıksız.
Saçma sapan geliyor düğünde zaten deli gibi oynatıyorlar 😂
Birlikte mutlu olduktan sonra böyle şeylere hiç gerek yok. Gösteriş gibi daha çok
Yapmam , yapana da niye yaptın demem
Eşin yaparsa , sende yapmış bulunuyorsun zaten. Ona da niye yaptın demezsen seviniriz
15 sene sonrasını şimdiden konuşmuyorum , o gün gelirse bakarım
Gel 3 yılda anlaşalım, bence makul teklif
Ortalama alalım 9 diyelim
Aşk matematik hesaplarından çok daha sabırsızdır hayatım, 3 dediysem 2 diyeceksin. Geri sayım başladı
yok mu arttıran demeliyiz 😅
İyi sen bilirsin 😏
@Oluştur bu arkadaş hep senin dolduruşun yüzünden bu halde galiba, ilk tanıdığım zamanlar nikahın hem imamını hem hükümetini diye şarkı söylüyordu 😀
Düğün yapmak bile şart değil
Eh tercih meselesi tabi , ama bence olmalı ya
Elbette , evlenmeden ev kuranlar da var tercih meselesi ama mümkünse olmalı en azından nikah yani, işin tadı kaçıyor yoksa 💁🏻
Evet bana düğün yapsınlar 😀
Ne düğünü yahu , yok düğün falan 😀
Yok kızlara gündemde ne varsa onu soruyorum 😀
Yaparım valla 😀
Teşekkür ederim kendisi adına, eksik olmayın 😀
Bence eğlenceli şart olmasa da ihtiyaç 😂
Düğün çok boş bir etkinlik
O sırada Nikahtan gitmek isteyen ben
Düğün'ün kendisi bir parti aslında. Bir kutlama.
Düğün de gereksiz
Masraf çıkartmayın
Tamam , vazgeçtim
Evleniyor musun yoksa :)
Yok yahu 😀
Nebileyüm plan yapıyor gibi halin var :)
Yok yok , sıfırda level henüz 😀
Aday bile yok o zaman planlara erken başlamışsın :)
Fuzuli masraf gereksiz
Boşa masraf
Uydurukça adetler
şart bence
Şart değil
Şart. Olmazsa olmaz
Gereksiz alkol kullanmıyorum sevmiyorum
Boşa masraf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?