ben gozlerimi dikerek hayran hayran bakarim, bana gore inanılmaz cekici, §eksi bi dans oryantal. yapabiliyo muyum bu konuda bilgi vermicem size ama sahsi erkegime EVLENINCE sov yapmak sarardı...

ben gozlerimi dikerek hayran hayran bakarim, bana gore inanılmaz cekici, §eksi bi dans oryantal. yapabiliyo muyum bu konuda bilgi vermicem size ama sahsi erkegime EVLENINCE sov yapmak sarardı...

Yanımda eşim/ sevgilim falan varsa o mekanlara gitmem tercihler arasında değil , ben izleyebilirim ama oldu ki tesadüfen denk geldi direkt uzaklaştırma alıp ortamı terk ettiririm ikimize de.
Görüntü olarak bana hoş gelmiyor daha güzel dans çeşitleri var bence kaba bı görüntü o yüzden göz kaçırmak demeyeljm de bakmazdim şahsen ilgimi çekmediği için
Cevap
29Cevap
dansöz olan mekanlara baştan gitmem zaten.
Oryantal çok hoşuma gidiyor 🫠 izlerim evet. Şpagat, pilates alışması öğrenmesi bittikten sonra buna başlamayı düşünüyorum 😄

Bakmam.
Dansozlu mekana gitmek mii o kadar genis degilim mlsf cok istiyorsa evde karsilikli oynariz 💃💃
Açıkçası dansözlü mekanlara gitmiyorum elitliğimi öldürüyor
elitligini yesinler ya hahaha
ben de
Gözlerimi ellerim ile kapatamam ya sonra hastalık kaparım 😁😁
kiyamisu
O ne ayol ahah
Oraya gittiysem onu bilerek gitmişimdir. Göz kaçırmak saçma olur
pavyon degil de ickili calgili bir yer gibi dusun surpriz olarak dansoz gelmis
hahshs biri olsa bakmaman lazim bence de
yok ya g@vat degilim hahhshs
😁😁😁😁
Bakarım, video çekerim. Karşılıklı oynarız selfi de çekerim.
Zamanında çok gittim o tür mekanlara ama bakmaya değil içmeye gittim
Güzel olan herşeye bakarım ama güzele bakar gibi bakarım sapıkça aç köpek gibi bakmam
Benim ilgimi çekmiyor diğer erkekleri seviyor mu acaba?
Onlara dans etmeyi öğreteceğim
Bakarım neden bakmayayım
Bakarım sonuçta eğlence
Öyle bir mekana gitmem.
Yanımda bayan yoksa bakarım ya
Mekandan kalkar giderim.
Gözlerimi kaçırırım
Bakmam diyen erkek oğlandir 🤣
Öyle yere zaten gitmem
bakalım diye çıkıyor sanki?
Para takarım
sie o zaman
Bakarım
Senle bı Angara yapak hacı 🤣
@Gamyoncuu41 ben de gelebilr miyim
Gel kız ama ben alkol kullanmıyorum maksat ortamı görmek 🤣
@Gamyoncuu41 tamam ben senin yerine kullanirim hdjjd
@Gamyoncuu41 yapalım aga.. Güzel bir kafa yaparız yeminle😃
Bu etiketi nasıl yapiyonuz ben öğrenemedim 🤣 ben alkol kullanmam tövbeliyim kendimi biliyorum kullanmamı istemezsiniz de 🤣
Celeb2face ismini bilmiyorum çok özür dilerim sorun yok fazlasinida iç gözüm kalmaz serbest 🤣
@Gamyoncuu41 kullanma sen aga.. Bizi eve bırakırsın bari😅
Ohoooo yine şoförlük bende kolayla meyve suyuyla kafa bulabilen biriyim 🤣
@Gamyoncuu41 öyle bu iş sende
@Gamyoncuu41 sorun degilll irem ben etiketi soyle yapiyosun yorumla diyince otomatik etiket yapiyo ama gorusteki 3. kisiler etiketleniyor. yani soru sahibi cevap veren haric 3. kisi otomatik etiketleniyor ya da manuel @ ve kullanici adi yazip etiketleyebilirsinnn
@celeb2face deneme için yaptım 😅 bende Samet memnun oldum
@Gamyoncuu41 ben deee 🫶🏻
@celeb2face
@Gamyoncuu41
Ortam böyle knk www.instagram.com/.../?igsh=MTVpcTN2a2ZyZXljdg==
Neden bakmayayım ki sonuçta sanatını icra ediyor
Bakardım
Önüme bakarım
Bakmadım bakmam.
Öyle yere gitmem
Bakarım
Kalkar giderim
zevkle izlerimmm
Bakarım
Bakmam
Bakarım
Bakmam
dansözle oynarım ben
aaaaa
Bakarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?