2 aydır evliyim eşimin bu gece doğum gününe girerken tam 00:00’da nasıl kutlasam diye düşünüyordum günlerdir ve konsere gitmek gelmişti aklıma onun kalabalık yerlerden hoşlanmadığını biliyorum fakat bunu belki sever diye düşünmüştüm. Ama duyunca öyle bir tepki verdi ki sanki dünyanın sonuymuş gibi bir de biletleri önden almıştım 6300 tl tuttu. O paraya neler yapardık aptalsın sen canım gidip bi sanatçıyı 2 saat dinleyip o kadar para veriyoruz Deliricem diye evde sinir küpüne döndü. Ben de ağladım üzüldüm mutlu olur diye düşündüm ama o çok öfkelendi. Biletleri iade edemedik mecbur gittik. Ama hevesim öyle kırıldı ki tepkisinde haklı mıydı sizce onu tanımadığımı sevmediği şeyi bilerek yaptığımı düşünüyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)7 ayEşin haklıyken haksız duruma düşmüş gibi geldi bana. Eğer sen çalışmıyorsan ve ondan çıkıyorsa para ya da sende çalışıyorsan ama evinizin geçim dengesini bozacak bir paraysa ayrıca kalabalık ortamları da sevmediğini düşünürsek hemde onun özel gününde hiç istemediği gibi olmuş çok haklı. Fakat bu kadar kaba olmasına bu kadar fazla tepki vermesine gerek yoktu. Bir de 2 aylık evlisiniz daha. Ben 2.5 yıllık evliyim eşimde kalabalık ortamları ayakta konserleri sevmez ama ben çok severim. Uzun zamandır gitmek istediğim için beni kırmadı gittik. Çokta fazla masraf yaptık durduk yere ama hiç böyle davranmadı. Davransa olay çıkarırdım zaten orası ayrı da. Eğer üstünden zaman geçmiş olmasaydı iade olmadığı için başkalarına satabilirsin sosyal medyadan diyecektim ama çoktan gitmişsiniz. Olan olmuş artık kafana takma huyuna git bundan sonra onun istediği gibi bir hediye hazırlarsın. Sıkma canını senin niyetin iyiymiş
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
7 ayEşin aşırı ayıp etmiş. 2 aylık evli bir adamdan böyle bir üslup asla beklemem yani daha canım cicim ayı olması lazım. Insan evliliğinin ikinci ayında birazcık nazlar ya da ilk bir iki sene diyeyim ben. İade edemediğin için mecburen gitmek kadar bir programa “zorla” katılmak zorunda bıraktı da n’oldu yani. Bozuntuya vermeseydi, gitseydiniz 2 saatlik eğlenseydiniz, belki sonunda “değmedi ya” diyebilirdiniz yine de, olabilir, tecrübe meselesi sonuçta. sinirlendim şu an eşine. üzülme güzelim diyeceğim de, eşini maalesef kaba seçmişsin.
30 Yorumla
7 ayElbette tepkisinde haklı adam , hem kalabalık ortamları sevmediğini biliyor hem de konsere bilet alıyorsun, bu zaman da 6300 T. L bence büyük para ve ben asla vermezdim o paranın 1/4 ile çok güzel bir hediye alır bir de pasta yapardım evde oh mis ama işte olan oldu bir daha yapmazsın artık
20 Yorumla
Olmuş artık. Bunun üzerine yorum yapmak doğru olmaz. Daha siz yolun başındasınız. Birbirinizi böyle böyle tanıyacaksınız. Geliriniz ne olursa olsun ülkemizin ekonomisi çok sağlam değil ve ileriyi net göremediğimizden hep tedbirli ve tasarruflu olma gerekliliği var. Birlikte konuşup istişare edip nabız yoklayarak, bu tür maliyetli harcama ve sürprizlerin kararını vermeniz daha doğru olur. Siz onun gönlünü alırsınız bir öpücükle güzel sıcak bir geceyle. Ama ikinize de uygun olan bir seçim yapmalısınız gelecekte ve daha dikkatli olmalısınız derim. Keyifli günler.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
İlk başta şunu söyleyeyim, yeni bir evlilik sürecindesiniz ve bu tür çatışmalar normal, en yakın arkadaşım Gizem (Fragmatik) de buna çok maruz kalmıştı. Harcadığın emeği görünce gerçekten üzülüyor insan. Sen tamamen onu mutlu etmek istemişsin ama biraz daha onun seveceği şeylere odaklanman gerekiyor belki de. Sevmediği bir şeye para harcanması onu huzursuz etmiş olabilir. Fakat unutma, her ilişki birlikte öğrenir ve gelişir. Belki bir dahaki doğum gününde neyi daha çok seveceğini öğrenip, ona göre bir sürpriz hazırlarsın. Evlilik, küçük derslerden ibaret minik bir yolculuk gibi. ❤️
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
60
Cevap
55Cevap
7 ayEşin haklı bence o kadar paraya ne gerek var anlamadım mutlu etmek için birde sevmediği yerden almışsın adam konseri sevmiyo tanımıyon mu sen eşinihem sevmediği yerden bilet almışsın hemde o kadar para bayılmışsın sanki para kolay kazanılıyor ne zor kazanıp getiriyor eve beraber anlaşsaydınız keşke daha çiçeği burnundasım sen ben beş yıldır evliyim her sene napalım doğum günümüzde vs diye konuşup anlaşıırz para durumuna göre bişiler yaparız evlenince böyle çünkü geçim derdi olduğu için o paraya eve bişiler yaparız deriz hep sevgili olsaydın sana hak verirdim
20 Yorumla
7 ayNormal hayat yaşantısı olan insanlar için geçerli bir durum, eğer edin normal hayat standardı olan biriyse ve sen bunu bilen biri olarak bunu dikkate almadinsa evet hatalisin.
Böyle normal yaşantısı olan bir insan için yani eşin için aile içi bir pasta yapsan veya alsan kutlasaydiniz eminim yapacağın sürpriz daha çok hoşuna giderdi.
Neyse üzüldün ağladın diye küslüğe çevirme ama bişey yapmadin gibi de davranma.
Üzüntünü özrünü geri toplamak adına , ilişkinin düzelmesi icin yapmaya çalış , gönlünü et.
00 YorumlaElindekinin kıymetini bilmeyen gereksiz bi tepki olmus daha yenı evlisiniz yani tamamen iyi niyetle yapmısın insanın sevmediği bı konser olsa yıne gider mutluymus gibi yapar bea bu ikinize özel bian herkesin bütçe gücü vardır ama bu bütçe hayatınızdan yılları alıp götürcek bi bütçe değil tam zıttı eğleneceye odaklansaydınız hayatınıza harıka yılları eklicek bi anı olucaktı ne diyim umarım bundan sonraki yasamınızda elindeki kıymetin farkında olur musmutlu günler sizinle olsun hoşçakalın 🌺🤗
10 YorumlaSizin göreviniz insanları mutlu etmek değil (kim olursa olsun) önce bunu söylemeliyim :) Bu yönde çabalarsanız siz mutsuz olursunuz. Evlilikte temel amaçlardan biri zorlu hayat sınavını beraber üstlenmektir. Planlı programlı etkinlik vs. şeyler hayal kırıklığı yaratabiliyor, tam mutlu olacağım derken aniden çıldırmışçasına kavga çıkabiliyor o yüzden her şeyi özellikle böyle şeyleri zorunlu hale getirmeden akışına bırakıp doğal olmak daha iyi. Doğum günü vb. etkinlikler çok gereksiz gelenek haline geldi, kutlasan bir dert kutlamasan ayrı dert. Şahsen ben ne kutluyorum nede kutlanılmasına izin veriyorum yani beklenti yok ve çok huzurluyum. Konser meselesinde eşiniz haklı ama kızması kırıcı olmuş, özür dileyecektir bence.
18 Yorumla- 7 ay
@รձբժεгսռ Eyvah eyvah hayatımdaki narsistlerden kaçarken bununla itham edildim :) Hayır katı şartlandırma yok tabi bunu nereden çıkardınız onu da anlamaya çalışıyorum. Ama içimden gelmeyen bir şeyi de (doğum günü, sevgililer günü, vs. vs. ) yapmak istemem açıkçası, ama yapılırsa tabi ki ayak uydururum çünkü fazla katı olmak kırıcı olur. İlişkiye veya partnere/eşe değer verdiğimizi göstereceksek zamansız ve aniden de olabilir ama o enerjiyi yakalamak gerekir, adam işten gelmiş stresten çatlıyor bide konsere gidip gürültü ile cebelleşecek ee oldu mu şimdi :) Dolayısıyla sevginin veya değer vermenin günü/zamanı olmaz ve maddi imkanlarla ölçülemez hissettirmek gerekir yani ne yaptığınızdan çok ne hissettirdiğiniz önemlidir. Lütfen ön yargılı olmayın , ayrıca ben tecrübelerime göre konuşurum ezbere değil 😇
- 7 ay
@รձբժεгսռ Asıl önemlisi beklentisiz sevmek değil mi? İki taraf içinde geçerli bu, yoksa en ufak beklenti karşılanmayınca racon bozulur ve sorun çıkar. Anladığım kadarıyla sizin sevgi anlayışınız maddi imkanlarla ölçülüyor. Evet ben kimseden bir şey istemem ama karşı tarafa alırım fakat bunu yapmam için içimden gelmesi gerekir çünkü zoraki alınmış bir hediyenin ne anlamı olabilir? Hediye bile olsa duygularımızın yüklenmesi gerekiyor yani hissettirmemiz gerekiyor. Ben geleneksel yöntemlere uymam pek yani yapı gereği özgürlükçü olduğumdan olsa gerek buda sizin tarafınızdan yanlış anlaşılmaya sebep oldu.
7 ayBöyle bir meblağ ve karşılığının mahiyeti için istişareli olmanız çok güzel olur. Senin kasıtlı yaptığın bir durum yok. Lakin ona da haksız diyemiyorum. İçindeki heyecanı sevinci mutluluğu anlıyorum ama sonunda üzülmene üzüldüm. Belliki eşinde üzülmüş. Birbirinizi daha iyi tanımanız güzel olur.
00 Yorumla
7 ayBacım ıkınızde suclusunuz. O kaba ama sende adam sevmıyor bıde ustune para bayarsan sınırlenır o para kolay kazanılmıyor. Sen evde mum yak los hava gıyın suslen ona o cok sevınırdı zaten. O adam evı gecındırmek zorunda. Bende sevmedıgı seyı ustune basa basa yaptım ayrılma noktasına geldık. Bazıları gosterıs gbı görüyor bu anların evde ozel olmasını ıstıyor. Sen esini anla hak ver
00 Yorumla
7 ay- Eşiniz tepkisinde haksız. Konser için ödenen rakam bütçenizi etkileyecek bir rakammıdır orasını bilemem. Eşinizin kalabalık ortamlarda bulunmak istemediğini bile bile götürdüğünüzü yazmıssınız. Eşinize göre ödenen ücret alınan hizmete değmiyor daha kaliteli zaman geçirebilirdik diyor. Gerçekten o para ile daha kaliteli zaman geçirilebilir belki tabi ki hayat standartlarınızın neler olduğunu ve nelerden hoşlandığınızı bilemem.
- Uzatmaya gerek yok. İşin özünde 2 tarafta haksız !!! Biraz empati ve sağduyulu olmak lazım ilişkilerde diyerek yazdıklarımı sonlandırıyorum
00 Yorumla
7 ayBence tepkisinde hiç haklı değil senin niyetin tamamen güzel bir sürpriz yapmakmış sonuçta onu mutlu etmek istemişsin parayı da gözden çıkarmışsın ama o bunun arkasındaki düşünceyi değil sadece harcanan parayı görmüş halbuki önemli olan konser değil o anı birlikte yaşama fikriydi evlilikte en değerli şeylerden biri de niyeti anlamaktır
00 Yorumla
7 ayadam haklı bu arada ne kadar güzel bir jest olsada ondan habersiz boyle bir sey yapman saçma olmuş belki bütçesi yok ya da o tür seylere para vermeyi sevmiyor. onun yerine güzel bi hediye alıp bir yemege cikardiniz daha karlı olurdu. sahsen ben de mantıksız buluyorum 2 saat bi sanatci sadece sahnede playback yapacak diye o kadar para vermeyi.
00 Yorumla
7 ayNormal olarak bakarsak olaya eşin o kadar büyük tepki vererek hevesini kurmakta haksız bunda netim para verilmiş ayarlanmış kalbimi kırmadan o günü bitirebilirdi belki sonrasında şakayla karışık soyleyebilirdi bunu ama maddi kaygıları varsa zor bir işte çalışıp zor kazaniyorsa ki hangi iş kolay ama, belki kaygılarına yenik düşmüş olabilir psikolojik olarak onu anlayamıyor olabiliriz.
00 YorumlaEvet yüksek bir meblağ ama onu tanımaman çok normal değil mi bu kadar zamanda. Öncesinde nişanlı da olsanız yeni evlisiniz aynı evin içine girmeden nasıl tam olarak tanıyabilirsiniz ki. Ve şu sıralar insanalr evlenmeden önce başka biri maske evlenince başka bir maske takıyor. Ben seni düşündüm ve mutlu olursun zannettim. Verdiğin tepki beni mahvetti çok kırıldım diye bir kaç gün sonra konuşun. Para ufak bir miktar değil evet ama bu kadar tepkisel davranarak sizi kırmaktan cekinmemesi de sorun
00 Yorumla
7 ayBen 28 yaşındayım. 14 yaşından sonra doğum günü işini sonlandırttım. Hiç sevmem... Zaten doğduğum da bok gibi dünyaya gözümü açmışım... Danimarka da norveçte açmak varken bula bula dünyanın en kötü ülkesinde açmışım buna rağmen maddi anlamda allahın lütfu bir şansım varmış ki rahatım... Buna rağmen dünyanın en değersiz pasaportu ülke de doğmama küfürler ediyorum.
00 Yorumla
7 ayHoşlanmadığı şeyleri bilip hâlâ o şeyler üzerine harcama yapmış olman doğru düşünmediğinin kanıtı. Fakat; kötü niyetle yapılan bir hareket olmadığı için eşinin vermiş olduğu tepki de bir o kadae yanlış. Sonuçta her ne olursa olsun iyi yönde bir düşünce ile hareket ediyorsun, ağlatma zorunda değildi seni hafif bir tepki yeterli idi belki de..
00 Yorumla
7 ayKocanın sana o şekil davranması tabi kabul edilemez kesinlikle ve haksız ne olursa olsun insan karısının kalbini kırmaması lazım ama sen kalabalıktan hoşlanmadığnı bildiyin halde bu hatayı yapmaman lazım dı ve o para Türkiye şartlarına göre kolay kazanılmıyor,
ama keşke bilet almak yerine gece ona saat sıfırı gösterdiyinde yatak odasında değişik sürpriz yapsaydın güzel gecelik giyinip iyinip doğum gününü kutlayabilirdin ama olsun bundan sonra dikkat edersin00 YorumlaSürprizleri ben de sevmem, hele ki benim tarzımla alakası olmayan emrivakileri hiç sevmem.
Eşinle daha önce konsere gittiniz mi? Sanırım hayır.
Kalabalık sevmediğini de biliyorsun. Bile bile hata yapmışsın maalesef.
Bunu iyi niyetle yaptığın için eşinin tepkisi biraz daha yumuşak olmalıydı, ama eşin tamamen haksız diyemem.00 YorumlaAbla yani hani 2 3 olsa neyse de 6 bin ile adam haklı bi akşam yemeği yersin sinemaya gidersin falan ne bileyim sahilde bisiklete bin ne güzel cidden saçma sapan bi sanatçıya o para bilemedim... yeni evlisiniz ve borcunuz olabilir kocan da stresli olabilir bu konudan dolayı ev gecindirme bu zamanlarda zaten zorken sen iyice zorlaştiriyor gibi durmussun
00 YorumlaKaliteli zaman geçirmeye harcanan parayı israf görüyorsa çok da bir şey beklememek lazım. Hiçbir eşya güzel anı biriktirmekten kıymetli olamaz.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayEğer maddi problemleriniz yoksa ay sonunu nasıl getircez diye düşünmüyorsanız olabilecek bir şey bence. Ama gün gün takvime bakıp yeni maaşa şu kadar gün kaldı diyorsanız abartılı bir hediye olmuş. Kalabalık ortam sevmiyor dediğin için de şunu söylemek istiyorum hayatınızı birlikte geçireceğinize göre ikiniz de birbiriniz için ortak bir paydada buluşmalısınız
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayCanım benim adamın tepkisi yanlış ama senin yaptığın da yanlış. Biri bana doğum günü hediyesi olarak sevmediğim bir şeyi alsa, üstüne ciddi masraf yapsa ben de sinirlenirim.
Senin yaptığın da yanlış, onun da tepkisini gösterme biçimi yanlış. Geçmiş olsun.
00 YorumlaSevmediği ortamı biliyorsun ama yinede o ortamda sürpriz hazırlıyorsun bundan memnun olmaması çok normal ancak tepkisi aşırı orantısız ve yalnış karşıdaki kişiyi bu kadar kırıp rencide etmeye gerek yok bence
10 YorumlaÜslubun ilişkideki her şey olduğunu düşünenlerdenim. Konsere gitmeseydiniz muhtemelen bir daha böyle bir sürpriz yapmazdınız. Yeterli bir tepki olurdu. Ama böyle kırıcı konuşmak hele ki eşine karşı normal değil.
11 Yorumla- 7 ay
Kesinlikle
Adamın hoşlanmadığı bir ortam olduğunu bile bile bu kadar para vermen saçma olmuş. Niyetin kötü değildir belki ama eşini en iyi sen tanırsın. Keşke evde baş başa kutlasaydınız. Yine de verdiği tepki aşırıya kaçmış.
10 Yorumla
7 ayBiraz senin hatan da var, kalabalık yerleri sevmiyor diyorsun ve gerçekten de bi sanatçıyı 2 saat dinlemek için 6300 tl çok fazla, kim geldi oğlum travis scott falan mı geldi 6300 ne. Bilerek yaptığını düşünmesinde biraz haklı da.
00 Yorumla
7 ayHatun Sen iyi niyetli davranmışsın Fakat karşındaki fazla odun fazla bencil fazla kaba ve fazla Merhametsiz kalp kırmanın lüzum yok senin kalbini kırdı ne kazandı sor bakalım sor bakalım Kazancı neymiş bundan
00 Yorumlaolgunluk işte bu. tamam hatun seni sinir etcek bi şey yapmıs. cemkirmenin manası yok bence. bu arada senin yaptıgın da mallık. :D demicem kişisel fikir beyaz etmek istemiyroum. bunlar tecrübe işte bi daha onden bi tartarsın eşini.
00 YorumlaEsin kalabalık ortam sevmiyor... Konsere bilet alıyorsun. Esin için değil kendin için almışsın ama eşinin doğum gününe kılıf uydurmussun gibi. Esin haklı.
04 Yorumla
Soran7 ayO da böyle söyledi aslında tamamen onun içindi
Soran7 ayYarın doğum günü sence ne yapmalıyım peki
Tepki gösterebilir, hoşuna gitmeyebilir ya da gitmeye de bilir… Ama aptal ya da sal*k gibi ifadeler hiç doğru değil. Her kızdığında saygısızlık yapacaksa işin zor. Bu işi konuşmanız gerek.
10 Yorumla
7 ayBunu laf olsun diye söylemiyorum bence boşanmayı düşünmelisin. Okurken kanım dondu bir insan evlendiği kişiye nasıl aptal der ya. Eğer makul bir itirazı varsa bunu dile getirmenin insancıl yolları var ama çok kalp kırıcı bir şekilde ele almış olayı. Daha yolun başındasınız bence bir şeyleri yeniden gözden geçirmekte fayda var, böyle bir muameleyi hak etmedin
00 YorumlaKeşke öyle kalabalık bir yerde kutlamasaydi evinde olup masayı doldurup sevdiği insanların cagrsaydin yeterdir gerek yok herkeisn onu görmesine ama olan olmuş yapacak bir şey yok yapmazsın arrkk öyle eşin hakli o kadar para ne gerek var milete veryosun
00 Yorumla
7 ayEvet eşini tanımamışsın tanısaydın böyle bir öküze sürpriz yapmayı düşünmezdin. Sen onu tanımamışsın o da seni anlamamış. Özür dilesin kapansın bu mevzu. Sende bir daha sürpriz yapma
00 Yorumla
7 ayPara için kalp kırmaya değmez diye düşünüyorum ben gereksiz ve yersiz bir çıkış yapmış hele ki aptal demesi hiç kabul edilir bir şey değil insan sevdiğine kırıcı şeyler söylememeli bence
00 Yorumla
7 ayDüşüncesizlik ve saygısızlık etmiş sen onu mutlu etmek için çabalarken onun seni üzmesi yanlış olmuş eğer rahatsız olduysa daha düzgünce söyleyebilirdi
00 Yorumla
7 ayEşin çok abartmış ama haksızda değil kalabalığı sevmediğini bildiğin halde ciddi para harcayıp konser bileti almışsın bugün küçük bir pasta al düşüncesizlik ettim de barışın
00 Yorumla
7 ay" kalabalık yerlerden hoşlanmadığını biliyorum fakat"
"sevmediği şeyi bilerek yaptığımı düşünüyor"
Düşüncesizsin.
00 Yorumla
7 ayGittiniz bari canlı söylüyormuydu yoksa Playback mıydı 😀 Bu arada adam haklı ve sevmediğini de biliyorsun bile bile böyle bir sürpriz neden yaptın ki
00 Yorumla
7 ayAdamsın sevmediği bişey için bilet Alman saçma olmuş adam haklı sinirlenmek le bence okadar tepki vermese iyiydi yeni evlisiniz sonuçta ama bile bile yaptığını dusunmus
00 YorumlaEvet bilerek yapmıssın zaten adam kalabalık yer sevmiyor inadına gidip en kalabalık yere sokuyorsun
20 Yorumla
7 ayKızmasına hak verdim sayılır. Kasıtlı yapmamış olabilirsin ama belli ki düşüncesiz bir hareket bu onun nezdinde.
00 YorumlaBiraz pahalı bir hediye gibi ama gelire de bağlı daha mütevazi takilirsin bi dahakine bı pasta ak yeter boş ver:)) çok bile erkek milletine
00 YorumlaAdam hakli hem kalabalik ortamı sevmiyormuş hemde 6300 lira çok bir para o parayla bir mekanda guzel bir yemek ve alkol alinirdi
00 Yorumla
7 ayEşin haklı. Hem sevmiyor hem pahalı. Onun yerine akşam yemeğine gitseydiniz ya da bi hediye alsaydın. Paranın da kimsen çıktığı önemli
00 Yorumla
7 ayDüşüncede haklısın. Ama kutlama tuzlu olmuş. Olan olmuştu. Kocan kutlama sonrası uygun dille ifade edebilirdi. Öfkelenmekte haksız
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayEşini en iyi sen tanırısn. Senin bilmen lazımdı tepkisini az çok. O para ekonomik duruma göre değişebilir. Bağırması kızması hoş olmamış tabii ama eğer çok iyi kazanmıyosanız biraz fazla gelmiş olabilir ücreti
00 Yorumla
7 ayEşin hakli ama 1 yerden de bu sebepten dolayı seni üzmesine de gerek yoktu bence.. Yani fazla aşırı tepki verdi sana..
00 YorumlaDayi bak simdi biz erkekler net varliğiz.
Seversek severiz sevmezsek sevmeyiz bunun amasi yok basit varligiz boz yok ebesinin murat blz
00 Yorumla
7 ayEşini hafifmeşrep bir beyfendi seçseydin keşke neyse olmusla ölmüşe çare yok bosanacaksan avukat ayarlarım 👋🏻
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 aySevmediğini biliyormuşsun. Sen onun doğum günü bahanesiyle kendine hitap eden bir plan yapmışsın. Sevmediği bir etkinliğe katılmaya zorluyorsun hemde bir ton parayla. Tepkisi abartılı evet, ağlatana kadar konuşmuş belli ki ama kızmakta haklı ben olsam bende kızarım. Yazık o parayla ikinize de hitap eden şeyler alsaydın, yiyip içseydiniz vs
10 YorumlaAsla haklı değil değer verip önemsemişssin maalesef kıymetini bilmyor bu özel günde değerli olduğunu göstermek istemişssin hevesini kırmış , senin gibi ince düşünceli kadın bulamadık eşin zenginliğinin farkında değil.
20 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 622 cevap paylaştı. Haklı bence 🥲🥲 yani ben bir şarkı dinlemek için o kadar para vermem
00 Yorumla
7 ayEşin görgüsüz kusura bakma anlasa böyle tepki vermezdi
00 Yorumla
7 ayHaklı adamın parasıyla ona jest yapmaya çalışmışsın saçma.
00 Yorumla
7 ayTekisi fazla bence ve bu onun için ikiniz mutlu olacak paraya o kadar da takipmak biraz saçma
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayöfkelenmesi paradan değil aslında. sevmediği bir şeye ödediği paradan. evlenmişsiniz artık eşini tanıman lazım. bilmiyor musun nasıl tepki vereceğini. görücü usulü falan mı evlendiniz?
00 Yorumla
7 aySen iyi bir şey yapmak istemişsin ama neleri sevdiğini öğrenmen lazımdı
00 Yorumla
7 aykocandan empatisizlik düşüncesizlik kokusu aldım kusura bakma
00 Yorumla
7 ayErkekler hiçbir şeyi haketmiyor öğrenmiş oldun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayyok artık ya yorumlara bak!
hanımefendi bunlara kulak asmayın. eşinizle kendi aranızda konuşmaya ve sadece suçlayıcı bir dil kullanmadan yumuşak ve sakin bi şekilde kendinizi ifade etmeye çalışın.
ama bence acilen derhal Sümeyra aydından randevu alın Instagram'dan söylemeden bir seans alın bu adamın tepkisine karşı konuşmak kâr etmeyebilir. bir danışın evlilik iyice yıpranmadan00 YorumlaBencede o kadar para verilmez. Hele kalabalıkları sevmiyorsa,
00 YorumlaBence haklı çok para bende olsam aynı tepkiyi verirdim hakaret etmeden tabiki.
00 Yorumlaİkinizde hatalısınız eşinin sevmediğini bile bile neden alıyorsun biletleri ve eşinde çok abartmış
00 Yorumla- Devamını Gör (55)
Devamını Gör(100)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Müzik & Etkinlik > Sorular > Evliyim, eşime doğum günü sürprizi hazırlamak istedim ama parasından öfkelendi. Tepkisi haklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer