
Evet, ezana saygıdan kısıyorum
Evet, ezan müziğin/videonun sesini bastırdığı için
Hayır, kısmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ezanın ne manaya geldiğini bildiğimden zaten o saat dilimlerinde abdestimi alıp bekliyor olduğumdan müzik açara veya yatarak beklemediğimden bu eylemlere kalkışmıyorum, ha öncesinde evet müzik kapanır oturma pozisyonu alınırdı,
Zira evrenlerin yaratıcısı için günde 5 vakit ezan fazla gelmemesi gerekir
bu bence elbette
Niye kısayım
Ezan dinlemek için mi okunuyor
Namaza gelin diyor
Namaza gitmeyeceksem müzik sesini kısmanın anlamı neymiş
Saygı diyorlar
Namaza gitme ama sesi kıs
Saygıya bak
6 7 yıl önce ezanın sesini çok açtılar. Ve ben son zamanlarda artık rahatsız olmaya başladım. Yakın zamanda kulaklık aldım özellikle ezan başladığında müzik açıp dinliyorum.
Evet genelde kasıp ezan dinliyorum artık günümüzde okunan Ezanlar Gerçi sünnete uygun okunmuyor her yerde ve hoparlör ama yine de ezan ezandır saygı gösteriyorum
Cevap
27Cevap
Hayır, kısmıyorum
E herhalde gadası
Evet. Yoksa kendimi ateist sanıyorum. İman power loading 😂
https://www.youtube.com/shorts/LUDUPgbjTIY
Ateist papağanlar mı toplanıyor etrafında 😂
Müzik dinliyorsam kısmam durdururum. Yatıyorsam doğrulurum
Kisarim çünkü insan ne olursa olsun saygısını yitirmemeli
Ezana Hristiyan ve Yahudiler bile hürmet edermiş eskiden. Şimdi düğün yapıyor bambam bam ses açık , arqbayla gidiyor ses zaten o kadar açık ki aracının tekeri patlasa farkedemez bırak ki ezanı duysun. Allah sonumuzu hayır etsin inşallah
Tabiki. Müzik TV neyse kisarim yatiyosam kalkarım bacak bacak üstüne atmissam toparlanirim. Bayrak inmez Ezan dinmez
kısarım
Ezana olan saygımdan dolayı müzik ve video gibi sesli şeylerin sesini kısar, hatta kapatırım.
Ezan sadece namaza davettir kutsallığı yoktur bence çok sesli olmamalı düşük sesli olmalı
Şu an Türkiye'ye tatile geldim. Saygı'dan kısıyorum. Bir kaç dakika beklemekten bir şey olmaz.
kapatırım gider müezzinle beraber ezan sözlerini tekrar eder ezan bitince de salavat getiririm. 3)
onu dinlerim ve rahatlarım sabah ezanı özellikle. ağlarım
Duyarsam kısarım. Duymazsam kısmam, ezan saatine göre proglamıyorum kendimi.
Mutlaka saygılı olmaya çalışıyorum ezan okunurken her zaman.
Tabi ki ezana saygım, inancım var. Müzik, video vs sesini tamamen kapatıyorum.
Yüksek sesle bir şeyleri izlemediğim için hayır kısmıyorum
Evet kısıyorum mümkünse durduruyorum videoyu 😄
Evet saygıdan dolayı, kısmak gerekli
penceremin yakınındaki sokak lambasına hoparlör yerleştirmişler. ne okuduğumu anlıyorum ne başka şey duyabiliyorum. mecburen bende hayat duruyor yüksek ses nedeniyle
Küçükken öyle gördüm alışkanlık oldu sesi kısarım ama oturma pozisyonu falan o kadar yapmıyorum
Ezan okunurken niye müziğin sesini kısıyım daha çok açıyorum hoca mı dinliyecez
Hayır kısmam..
Ezanın amacı namaza çağrıdır. Çokta bi şey beklememek lazım yani.
Evet müziği kapatıyorum saygımdan
Bu arada gelmişsin hoş geldin ablaa
Kısarım ama yattığım yerden kalkmayı bıraktım eskiden kalkardım
Evet saygımdan kısarım
Evet kısarım ezanı dinlerim 🙏
Yatiyosam kalkiyorum kisiyorum her şeyi
Evet kisiyorum. Uzanıyorsam kalkar otururum
Vay bir aydınlıdan beklemezdim bak bunu
Saygıdan kısıyorum
Evet saygımdan kisarim
Elbette ki o an herşeyi kapatırım
Evet saygım var ezana sesini koşarım ne calarsa
Evet, ezana saygıdan kısıyorum
Evet ezana saygımdan dolayı kısıyorum tabi
Evet kısar oturuşumu düzeltirim
Evet uzanıyorsam, yerimden kalkarım...
Siteyi münafık sanardım anket yaniltti
evet kapatırım direkt
Evet, ezana saygıdan kısıyorum
Evet kısarım tabiki
Evet saygımdan kısarım
Kısmıyorum kısmıcam da aksine müziği acarım 5 kere ezan sesi dinlemek zorunda degilim her gün
Ben daha çok açarım
Evet kısıyorum
Direk kapatırım
Evet
Evet
Evet.
Evet
Evet.
Evet kapatıyorum
Genelde kısıyorum
Evet kısarım hep.
Herhalde
Evet kısıyorum
Hayır kısmıyorum
Hayır
Duymamak için yüksek sesle dinliyorum 😂
Müziğin sesini duyamadığım için sinirleniyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?