Çocukken hangi şarkıları dinlerdiniz? Size çocukluğunuzu hatırlatan şarkılar?

Bugün en son 10 yıl önce dinlediğim çocukluk şarkılarımı dinledim hepsini hala ezbere biliyorum😌
Tabiki Hyuna'nın bütün şarkıları😋

En favorim buydu ama.
Mattybraps (ve bütün şarkıları)


Şu şarkıyı o kadar çok dinlerdim ki hem sözleri hem her sahnesi aklımda. Sırf MattyBraps'ı görmek için ailemi sürekli Amerika'ya gidelim diye zorlardım🤣
Haschak Sisters

Şu dansları yapmak için hep çok çabalamıştım ama hiç yapamadım😔

Bu şarkı ve hissettirdiği duygular hala aklımda❤️


Ve This is me - Rock Kampı

Rock Kampı'nı birkaç defa izlemişimdir ve yoğun duygularla izlerdim çocukken bile. Şu şarkıyla özel bir bağım vardı. Düşünüyorum da eskiden izlediğimiz şarkılarda kliplerde bile hep duygular varmış.
Şimdiki BLACKPINK gibi şarkılarda maalesef böyle yoğun duygular ve müzikler hissedilmiyor. Sadece eğlenceli, hepsi bu.

Çocukken hangi şarkıları dinlerdiniz? Size çocukluğunuzu hatırlatan şarkılar?
Cevapla