Ben çizgi film openinglerini dinliyordum qweasd halen çok iyi çoğu
Sizin hatırladıklarınız var mı?
Ben çizgi film openinglerini dinliyordum qweasd halen çok iyi çoğu
Sizin hatırladıklarınız var mı?
Megas XLR favım🤧✨ Caillou Theme Song (opening yani) ve Samurai Jack Theme Song çoooook iyilerdi bea🤧
adfkodk Caillou
bunun gibi şarkılar
Cevap
3Cevap
Hatırlamıyorum HAJDHWJDH
qweADFasd ilk neyi dinlediğini peki ilk şarkın
Hiçbir fikrim yok inan
Bunu çok severdim ya süngerbob kareşort
Evet. Davut Güloğlu Ne oldu sana ne oldu böyle
Grup koridor senin o gözlerin var ya 🎶🎶
Dum tek tek vardı
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?