Müzik & Etkinlik Doğum günü kutlaması yapmayı seviyor musunuz? aytenlikaadın Takip Et Bilge Yaş: 125 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Arkadaşımın doğum günüü bugün 🥲 bebegimiiin villasında dogum günü partisi hazirlicaz çok severim böyle kutlamaları Sizde severmisiniz organize etmek?En çok kimlerle doğum günü kutlarsiniz Aile ile mi Arkadaslarla mi Sevgili ile mi Doğum günü kutlaması yapmayı seviyor musunuz? Cevapla Doğum Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
Klowskii Takip Et Yoda Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Doğum günü kutlu olsun nice mutlu senelere. Pek sevmem fazla kalabalık yerler ve ortamlar beni boğuyor. Gidecek olursam da maksimum 5-5 kişilik bir doğum günü kutlamasına giderim. 0 2 Yorumla Klowskii 1 yıl 4-5 Canım klavyemi seviyorum küfür etmek istemiyorum 💆🏻♀️ Yorumla aytenlikaadın 1 yıl 🩷🩷🩷🩷 Yorumla
Semih6934 Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 1,5b cevap paylaştı. Arkadaşının doğum günü kutlu olsun da ben pek sevmiyorum doğum günümü kutlamayı 0 6 Yorumla aytenlikaadın 1 yıl Ahhh neden 🥲 Yorumla Semih6934 1 yıl Kendimi o kadar değerli biri gibi görmüyorum 🥲 Yorumla aytenlikaadın 1 yıl Neden kii öyle demeesene Yorumla Semih6934 1 yıl Kibirlenmiş gibi oluyorum ama sağol 🌺✨ Yorumla aytenlikaadın 1 yıl 😇✨️ Yorumla Semih6934 1 yıl 😇✨ Yorumla
Rua8138 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% 1 yıl SevmemBenim ikinci doğum günümdenKısa bi süre sonra dedem vefat ettiği için kutlamamKutlanmasınıda istemem 0 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 656 cevap paylaştı. Eskiden severdim de yaslanınca artık haliyle kafam kaldırmıyor 😂 sadece aile arası ufak bir kutlama yapıyoruz 0 0 Yorumla
FiliusDiaboli Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Nefret ederim. Kutlanacak bir tarafı yok.''Ahaha bugün ömründen bir yıl daha gitti. Ölüme yaklaştın! Haydi bunu kutlayalım!'' 🤷♂️ 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 744 cevap paylaştı. Başkalarına hazirlamayi severim de kendime sevmiyorum 0 0 Yorumla
Kupid Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 300 cevap paylaştı. Arkadaşlar ile küçük bir kutlama kâfi abartmak çok komik geliyor bana 0 0 Yorumla
doganburak65 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 96% 1 yıl Hiç sevmem. Kendi doğum günümün bile kutlanmasını istemem. 0 0 Yorumla
Saddov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 99% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 523 cevap paylaştı. Benlik bir durum değil. 0 0 Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Kutlamıyorum sürpriz yapan olursa mutlu olurum 0 0 Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 404 cevap paylaştı. Aman yok ya geçti bizden artık 😂 0 0 Yorumla
AşkıÖldürmek Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Severim de öyle kutlama falan yapılmaz bana pek 0 0 Yorumla
u cαssíєєє Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 505 cevap paylaştı. Kutlamayı sevmem ama hatırlanmayı severim 0 0 Yorumla
ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et Master Yaş: 31 , eic 88% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 590 cevap paylaştı. İnsanlar eğlensin diye para harcamayı sevmem 0 0 Yorumla
cherrystella Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Evet özellikle yakın olduğum kişilere. 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 2,3b cevap paylaştı. Hayır 0 0 Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yok. 0 0 Yorumla
Ehlivukuf Takip Et Mentor Yaş: 34 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 339 cevap paylaştı. Sevmiyorum 0 0 Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 427 cevap paylaştı. Hiç sevmiyorum desem 0 0 Yorumla