
Sıradaki şarkı tüm KS üyelerine armağan olsun 😂
😂😂😂
Not: Ben Gaziantep'teki kızlara felan demedim 🤭😂

Sıradaki şarkı tüm KS üyelerine armağan olsun 😂
😂😂😂
Not: Ben Gaziantep'teki kızlara felan demedim 🤭😂
Evet çok yaptım zamanında gizli ve alenen aşkından vefasızına ya da gizli aşkına gelsin o kendini biliyor diye radyocu bıkmıştı arkadaş olmuştuk artık adam dua ediyordur o aralar barışayımda başındam gideyim diye eminim ama işte radyo yani şikayet olur diye sustu katlandı sağolsun 😂😂😂😂😂 saatlerini ögrenmiştik radyonun başında beklerdik kardeşlerimle mahsar, Fuat , özkan gibi ayyy aklıma geldi bak yine koptum şu gardaşlarımı arayımda birazda onlar gülsün eski anılara 🤗🤗🤗
Hı hı birde radyocu ya sor erken emeklilik istedi 😂🤣😂
İşi o ama rehin aldık kafası bitti adamın 😂😂😂😂🤣
Küçüktük ya ne sohbeti kafa şişirdik 😂😂😂😂
Hayır hiç göndermedim ama bende göndermek istiyorum panpa 😂
Sövmek istiyorum panpa😂
Hiçte bile😂
Banane banane😂
Teşekkürler panpa😂
Hayır hiç atmadım 😀
Cevap
10Cevap
evet küfür etmiştim direk :D
Çok ayıp 😂
şaka yapıyorum tabi ki de :D
Ohh be şakaymış 😂😂
sonra gelsin beni alsınlar evden :D :D
Yok almazlar 😂
Zamanında bir seferlik yapmıştım. Gittiğim kurstaki arkadaşlarıma hediye etmiştim:))
Bekleyeceğim diye matematik dersini ekmiştim 😂
Hayır cok sacma buluyodum boyle seyleri asjsj
Dayım gönderiyordu eskiden şimdi hatırladım
Evet göndermiştim istek parça bundan 13 yıl kadar önce 😀 ama çok küçüktüm yaa
Şakşuka 😂😂
Varsa istek parçamız çalalım efendim bas gaza aşkım bas gaza gibi gibi 😂😂😂
Hahahavvva😂😂
Aynen aynen dilimize dolanmıştı eskiler her zaman güzeldir ama yaa😂😂🥰🥰
Hiç mesaj göndermedim ama mesaj yerine numaralarını yazanlara mesaj atmıştım😅
isim yaz 4380 e gönder nvnncnnxnz denemiştim bı ara
QIRKUÇSEKSAN
@YksMağduru2727 cnkxnxjxnxj canlı yankılandı ses kafamda
Ahahajsafgh
Yok ama dayım yengeme şarkı yollamıştı çok romantikdi ya 🤣🤣
😂eskiden çok yapmak istemiştim ama bende olmuyordu
Bana da sarki yollayan olur mi acaba sjsj
Sıradaki şarkıyı Gaziantep'ten hemşehrim @fesfs e armağan ediyim 😂😂😂
https://youtu.be/iwLZ1UE7TNA?si=P8-RJWB5EgmnBXpW 😂😂😂
Zamanında kral pop a göndermiştim 😂
Onu tam hatırlamıyorum ama tüm sevipte söyleyemeyenlere gibi birşeylerdi sanırım..
Ayıp ettin 😂 aşk aşk neresi klasik
Hayır bir şey kaybetmiş miyimdir acaba ☺️
Hayır, atmadım. 😂
Tövbe asla atmam.. 😂😂
Küçükken bunları hep okurdum ya 😄
Ergenken evet 😂
Doğum günü kutlamışdım 😂
Hic boyle bir kanala denk gelmedim
Kral pek izlmezdm arabesk sarkilar clyrdu dye powerturk u daha cok izlrdim
Antepli erkekler üzgün yani ben
Kızlara selam göndermişler ondan😅
Bir ara meşhurdu bu programlar. Tanışma programı yapıyorlardı😅
bu sarki p*ic emire gelsin diye yollamistim
Yok be knk 😂
Sıradaki şarkıyı KS den kankam @Semih6934 e armağan ediyorum 😂😂😂
Yaşım küçüktü hiç gönderemedim 😅
Eskiden yapıyordum ama daha cok radyoda
Evet ben gönderdim
Gerek duymadm
Göndermedim 😅
Yok bea.
Hayır 🤣
Yok hiç göndermedim
Hiç göndermedim
Hayır göndermedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?