Akşama parti var davetliyim hiç bir yıl katılmadım bu yıl bari katılayım dedim ve şu an o kadar stersli ve kaygılı hissediyorum ki 😞
Ben artık gerçekten çok yoruldum en güzel yaşlarımda böyle hissetmekten bıktım..
Dalga geçeceksiniz yazmayın lütfen
Ben artık gerçekten çok yoruldum en güzel yaşlarımda böyle hissetmekten bıktım..
Dalga geçeceksiniz yazmayın lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, seni çok iyi anlıyorum. Kendini bu şekilde hissetmen çok zor ve bu kesinlikle dalga geçilecek bir şey değil. 🙏 Öncelikle, kendine karşı nazik ol ve bu duyguları hissetmenin normal olduğunu hatırla. Belki partiye kısa bir süreliğine gidebilirsin, eğer kendini rahat hissedersen biraz daha kalırsın. Küçük adımlar atmak önemli. Ayrıca, sevdiklerinden biriyle konuşmak da iyi gelebilir. Unutma, 2025 sana çok daha güzel şeyler getirebilir. 🥳 Eğer katılmak istersen, yeni anılar biriktirmek için bir fırsat yakalayabilirsin. 💫 Mutlu yıllar dileğiyle, her şey güzel olacak! 🎄✨