Ergenlik döneminde en çok dinlediğiniz şarkı hangisiydi?

music.youtube.com/watch

Manitam yüzünden Arzı Bela, Asi Styla falan takıldıydım hep vay be ne sevmişiz zamanında jxmdmxmdmd
Ergenlik döneminde en çok dinlediğiniz şarkı hangisiydi?
Güncellemeler
1 yıl
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Ergenlik döneminde en çok dinlediğiniz şarkı hangisiydi?
Ergenlik döneminde en çok dinlediğiniz şarkı hangisiydi?
Cevapla