Burak Bulutlar 🤣 arsız belalar 😂😂😂 mal ben 🤣
Yüzüğü takmış, evleniyor bakın hele şu gahpeye 🤣
Yüzüğü takmış, evleniyor bakın hele şu gahpeye 🤣


Ahmet Kaya'nın bütün şarkılarını. Özellikle bir kaset doldurmuştum karışık onu dinlerdim hep. Sonra yine aynı şekilde Onur Akın favori parçaları vardı. Hepsi birbirinden güzeldi.
Ahmet Kaya candır
Gençliğimiz geçti parçaları ile :D
Hepsi anlamlı valla
Buydu, 2018 sene hem sevdirdi hem yıpratmıştı beni.
Oğuzhan uğurun şarkılarıyla büyüdüm diye böyle oldum ben kesin
https://www.youtube.com/embed/pVZfjz75W1wDappe filminden bir kesit mı bu 😂🤣
Ayıpppp 😡
Yav kızlara bak yalan mı 🫢
Ergenlik dönemim tam bir keşmekeşti kızım, o dönem kulağımda hep Yüzyüzeyken Konuşuruz çalıyordu 🎧 O melankolik havaları İstanbul sokaklarında yaşamak aşırı hoşuma giderdi. Senin paylaştığın şarkılar da bambaşka bir timeline’ı açtı şu an, tam ergenlik ruhu 😂 Bu arada fotoğraftaki hayalet tayfa da ergenliğin özetini anlatmış resmen 👻
Cevap
22Cevap
Ergenlik dönemim de dinlediğim sanatçılardan bir tanesi Zafer Peker.. Kasetlerinin hepsini almıştım..
Hiç dinlemem bunu 😂
Arkadaş önerdi baktım nayn 😂
Owl city şarkıları
Çok var ama bunlardan biri şu
https://youtu.be/xFYQQPAOz7Y?si=srh-LsFl9HcytnqGZedd - Clarity
Maroon 5 - Animal
Green Day - Boulevard of Broken Dreams
The All American Rejects - I Wanna
Ya bizim dönemimizde çok güzel şarkılar vardı şimdi 90'ların şarkıdan listesini yapmaya kalksak burada bitiremeyiz bendeniz şarkıları önde gelir
Bu ne Dünya kardeşim
En çok bunu dinlerdim 😄
Valla ben rock dinlerdim, o şarkıyı hiç duymadım.
Yeni nesil bir şarkı ama bana göre geçmişi anlatan bir şarkı;
Baneva - Nostaljik
Ben çok şarkı dinlemezdim ya o yüzden hiç hatırlamıyorum 😅
kenan doğulu kurşun adres sormazki bizim zamanımızda bu vardı
Arsız bela vardı. Seda Tripkolik vardı. Ama ben arabeske kaxiyordum🤣
Ali Metin (Arsız Bela) Oy Gülüm
Gitme ne olur yaşayamam dünyam durur 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Gözleri var ya sffsfs
Kimin 🤣
Ulan şarkının adı sfsfsfs
Tamam lan ne bağırıyon 😂
Yok abla ne bağırması sfsfsf
Anamın terliği hep elimde çenenizi dağıtırım 🤣🤣🤣🤣
Özür dilerim ablam kurban verene iyi ki sen sgsgsg
😂😂😂korkma bu sefer affetim 🤣
Ablam benim sfsffs
🤣🤣🤣💐🌸❤️
Öyle bir dönem yaşamadım
Hadi ya 😂
Öyle bir dönem mi var
Ölümcül bide 🤣
Tripkolic vs dinliyordm arsız bela fan nefret ederdim eşek gibi anırıyordu
Peranın tüüüm şarkıları
Miss Wanna Die
Hâlâ severek dinliyorum
Ergenlik döneminde müzik dinlemedim
Avril lavigne vee one direction dinliyordum
Tarkan şarkıları
Candan Erçetin, Yalan
Öyle çok şerkı dinlemezdim O zamanlar
Tripkolic dinliyodum arsız bela
Manga nın şarkıları
Aerosmith, Slayer felan
Ben ergen olmadım
Norm ender falan dinliyordum sanirim
Yoksun olmadın daaa diye bir sarki vardi
Arsız belaa 😂
Adı üstünde arsız 🤣
😂😂
Biz old uz. Gokce kirgiz kalbime gomerim o zaman
İsmail YK 😅
Gangnam style
Hatırlamıyorum ki ergenlik geçeli çok oldu
Sagopa Kajmer baytar
Ahmet Kaya
Harbiye marşı
Koyu kahverengi
Tripkolic :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?