Dostlar kafede benden 2 katı yaş büyük adama bir kaç kez baktım diye beni mekandann kovdu saçıma karıştı, oturuşumma karıştı?

Şef diye biliyorum yanlış bilmiyorsam ama sırf bir kaç kere baktım diye beni mekandan kovdu oturuşuma yan oturmuşum diye karışıyor ve tehdit etti sürekli bakarsan mekana almam kötü niyetli bakmadım zaten niye baktın diye adam öldürenler bu ülkede herkese bakıyorum diğer arkadaşlar şikayetçi değildi bir de personeller şikayetçi diye yalan söylüyor gayet iyi geçiniyorduk muhabbet ediyordukk arkadaşlarla onlar da bana selam veriyordu arkadaşlar yanıma gelip muhabbet ediyorduk. İstenmeme duygusu bana koyuyor zaten aşk hayatımda kötü bir şekilde reddedildim o yüzden de travma oldu birincisi. Sonra haksız yere işten kovuldum bu travma oldu bana. Şimdi de bu olayı yaşadım bu da travma olmasından korkuyorum...
Dostlar kafede benden 2 katı yaş büyük adama bir kaç kez baktım diye beni mekandann kovdu saçıma karıştı, oturuşumma karıştı?
Cevapla