Dostlar kafede benden 2 katı yaş büyük adama bir kaç kez baktım diye beni mekandan kovdu hatta saçıma karıştı, oturuşumaa karıştı?

Şef diye biliyorum yanlış bilmiyorsam ama sırf bir kaç kere baktım diye beni mekandan kovdu oturuşuma yan oturmuşum diye karışıyor ve tehdit etti sürekli bakarsan mekana almam kötü niyetli bakmadım zaten niye baktın diye adam öldürenler bu ülkede herkese bakıyorum diğer arkadaşlar şikayetçi değildi bir de personeller şikayetçi diye yalan söylüyor gayet iyi geçiniyorduk muhabbet ediyorduk arkadaşlarla onlar da bana selam veriyordu arkadaşlar yanıma gelip muhabbet ediyordu.
Dostlar kafede benden 2 katı yaş büyük adama bir kaç kez baktım diye beni mekandan kovdu hatta saçıma karıştı, oturuşumaa karıştı?
Cevapla