
Dinlediğiniz şarkıları, peşine hangi şarkıların geleceğini bilecek kadar dinliyor musunuz?

Dinlediğiniz şarkıları, peşine hangi şarkıların geleceğini bilecek kadar dinliyor musunuz?
Evet Dinliyorum
https://www.youtube.com/embed/Tj3A0PqOrW0Hayat bazen öyle insafsız ki
Küçük bir boşluğundan yakalar
Hissettirmez en zayıf anında
Seni ta yüreğinden yaralar
Ellerin, kolların bağlansa da
Başında kasırgalar kopsa da
Sen tüm gücünle karşı koysan da
Seni acımasız sevdaya salar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Haklısın, biraz geç karşılaştık
Oysa hiç konuşmadan anlaştık
Bazı şeyler var ki söylenmiyor
Biz senle sözleri susarak aştık
İnsan acılarla kıvransa da
Ve o aşkta bir daha doğsa da
Dünyasını yeniden kursa da
Düşler ve gerçekler ayrı ayrı yaşar
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Sen de benim kadar gerçekleri görüyorsun
Beraber olamayız, benim gibi biliyorsun
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
Sen kendi dünyanın toprağında büyüyorsun
Evet tekrar dinlediğim çok oluyor bu aralar efkarlı şarkılar dinliyorm gardasm
Sağol hemşom benim
Eywallah semo gardasm
Çok dinliyorum, hatta şu an bu yorumu yazarken dahi. :)
Cevap
19Cevap
Eski şarkıları daha çok seviyorum, dinlemediğim , silmediğim birkaç şarkı var😹
Yok ben daha çok radyo dinlerim. Rastgele müzikler güzel oluyor.
Ya bazi sarkilar var hic dinlemiyorum senelerdir duruyo oyle ama silmek de istemiyorum😂
Ama bazen bi yerde duydugumda hosuma gidiyo😂 neyse siliyim de yer kaplamasin yenilerini eklerim
1000 tane falan var tekrar dinlemek 1 hafta sürüyor😀😀
Çalma listeme eklediğim şarkıları sonradan dinlememek gibi tuhaf bir huyum var. Özellikle arttığımda daha fazla dinliyorum ajdjajw
Dinliyorum kankam 😊
Ben listemi açıyorum. Sırayla ne çalarsa dinliyorum. Ama bazı şarkıları tekrar tekrar dinliyorm
Çalma listesi oluşturmuyorum aklımın estiğini dinlerim genellikle
Youtube ta bir listem var tabikide dinlerim
Evet dinliyorum.. Dalıp gittiğimde sırasını hatırlamıyorum bile..
Evet genelde uzun bir çalma listesini oluşturup oradan tekrar tekrar dinlerim
Tekrar dinlediklerim de oluyor, yeni parçalar eklediğim de..
Öyle bir liste yapmıyorum anlık ruh halime göre şarkıları seçer dinlerim.
Tek bir listem var, sürekli onun içine ekleme çıkarma yapar yoluma devam ederim.
Dinlerim hatta 1 aydır full ayni olaylisti dinliyorum
Fazla değil ama yeni şarkı bakarım bir de listelerimi yenilerim.
Çok şarkı dinlemiyorum ama dinlediğim de öyle yapıyorum.
Her oluşturduğum çalma listesini günde en az 2 defa dinlerim. Bunu bir ay boyınca sıkılana kadar devam ederim.
Tekrar tekrar dinlensin diye yapmıyor muyuz o listeleri. Gerçi benimkiler salçalı pasta gibi
Kusana kadar 😏
Ben de aynı galiba 🚬😏
Çok kötü bir alışkanlık 🚬🚬😂
Sorma abla 🤗😂
🤦🏼♀️😂😂
İvet sürekli dinleyim abiş 🎹🎶🦄
Canım sıkılıyorsa o an ki modumda dinlerim. 😃
Öyle yani kaptan. 😂😂
Benim tamamen ruh halime bağlı ve rastgele oluyor.
Dinliyorum evet
Bir iki güne sıkılıyorum valla
Evet brom dinliyorum
Her zaman karışık dinliyorum.
Çalma listelerimi ezbere biliyorum. :))
Hı hı dinliyorum midem bulanıncaya kadar 🤣😂
Kesinlikle çalma listemi tekrar tekrar dinliyorum.
Evet genelde eskilerden dinlerm
Evet dinliyorum. 😊🎶🎶🎶
Teşekkür ederim🎶
Evet severim
Evet, yeni bir şarkı keşfedene kadar
Evet yaa yeni şarkı bilmiyorum dhdh
Bazen
Evet
Evet dinlerim
Evet dinlerim
Dinlerim tabbi
evet ama cok listem var
Evet
Evet
10 15 yıldır
Evet dinliyorum tabi
Evet dinlerim
Hayır dinlemiyorum
Eveett
Dinliyorum.
Dinliyorum.
Bazen
Devamlı dinliyorum
Kaç şarkı vardır listende
80 tane vardır
Ne tür müzikler dinlersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?