Eski msjlaşmalarınızı tekrar tekrar okuyor musunuz?

Özellikle tartıştığımız msjları okumak keyif veriyor. Sadist miyim neyim?😂
Eski msjlaşmalarınızı tekrar tekrar okuyor musunuz?
Eski msjlaşmalarınızı tekrar tekrar okuyor musunuz?
Cevapla