Bir Ahmet Kaya şarkısı...

Kum gibi
Beni vur
Şafak türküsü
Şiire gazele
Giderim
İçimde ölen biri var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Dokunsan donacağım
İçimde intihar korkusu var
Bir gülsen ağlayacağım, bir gülsen
Kendimi bulacağım
Depremler oluyor beynimde
Dışarıda siren sesi var
Her yanımda susmuş, insanlar susmuş
İçimde ölen biri var
Şu an bunu dinliyorum bu olurdu...
https://www.youtube.com/embed/vyQ5YiYZIEQ👏fazla dinlediğim bir sarkisi değildir ama girişi harikaydı
Benim en sevdiğim şarkılarından biridir bu...
Sel dağları da tavsiye ederim
Teşekkür ederim...
Rica
Teşekkürler...🥳
Rica ederim
Nerden bileceksiniz 😔😢
Cevap
10Cevap
Bundan böyle yolu yok kollarım çürüdü bundan öte karanlıklar….. bundan öte ayrılık var
İlk kasetini aldım 12 yaşlarımda idim Allah rahmet eylesin
Aynı sırayla hepsi olabilirdi.
Ayırt etmek zor cidden😍
Bir adamın her şarkısı mi güzel olur. Her şarkısı ayrı kedere sokuyor
Oyle bir yerdeyim ki.
24 saat her şarkısı her yerde dinlenilir.
Şiire gazele alırım bir tane
Dinlemem ben o vatan hainini iyyyy
Kum gibi olsun
söyle
Terör sevicilerinin şarkılarını dinlemem
Teroristleri dinlemiyorum
Vatan haini Ahmet şafak varken bunu dinlemem asla
Ne kadınlar sevdim
Zaten yoktular
hicbiri ya
Terorsit dinlemiyoz
Dinlemeyin şu teröristi
Hicbiri
Kum gibi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?