Kendim biraz efkarlıyım sizde efkarlanın dedim. Bu şarkısını çok severim 👇🚬
#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg... ben yapamıyorum her zaman siz hep gülümseyin : )
Kendim biraz efkarlıyım sizde efkarlanın dedim. Bu şarkısını çok severim 👇🚬
#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg... ben yapamıyorum her zaman siz hep gülümseyin : )
Bir çok şarkısı böyle üstadın.
En olanı ise;
Ahmet Kaya'nın bir kaç şarkısını çok seviyorum. "Kum Gibi" şarkısı onlardan bir tanesi..
Öncelikli olarak aklıma ilk bu şarkısı gelir;
https://www.youtube.com/embed/gQIH-pgzQSYCevap
18Cevap
Bu da benden gelsin
hiç dinlemedim maalesef.. ama soruda ki şarkı güzelmiş o olsun
Bırakta sarılayım ayaklarına 'kum gibi, kum gibi ezip de geçme...
bütün şarkıları diğelim aklıma ilk bu geldi atayım
https://www.youtube.com/embed/0AsuHl4y1f4Hepsine bayılırım... ama en çok Diyarbakırlıymış adı Bahtiyar suçu saz çalmakmış öğrendiğim kadar geçiyor önümden gül yüzlü Bahtiyar..
Soruyu okuyunca beni vur dedim
var evet. işte burada
https://www.youtube.com/embed/vnjR_jGFnm4Çok çok sevdiğim bir şarkısı yok ama her şarkısından aklımda kalan sözleri vardır mutlaka.
Kesinlikle bu şarkısı.
T. C'e ve mehmetcik'e kim karsi ise onun hic bir parcasini dinlemem.
Biçok şarkısını severim (kendisi tam bir kardeşim. olsa da). Birazdan kudurur deniz iyidir
Söyle. Üzerine şarkı tanımam
Ahmet Kaya - Adı Yılmaz..
Çok severim bu parçasını.
Her şarkısını severim.
İnsan huzunlenince bütün şarkıları kulağa çok hoş geliyo
Dinlemiyorum bunu ben
Doruklara sevdalandim
Öleceğim son gün bile dinlemem.😈
Şarkılarını sevmem.
Kafama sıkar giderim
Hepsi aklımda
Hani benim gencligim nerde!
Arka mahalle
Kum gibi.
Adi bahtiyar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?