Eğer hayatın bir Ahmet Kaya şarkısı olsaydı hangisi olurdu ?
Benimki bu olurdu..
Benimki bu olurdu..
Ben bugün ilkay akkaya gidiyorum ama ahmet kaya olsaydı beni tarihle yargıla olurdu
grup kızılırmak ilkay akkaya "ah sensiz" "orjinal":
beni tarihle targıla efsanedir yaa.
beni yaşamımla sorgula iki gözüm,
beni yüreğimle, beni özümle,
bilimle anla beni, felsefeyle anla beni,
tarihle anla beni,
ve öyle yargıla.
Başım belada çokomelimi unutmuşum helada
Hep sonradan gelir aklım başıma hep sonradan sonradan
aynen..
Cevap
7Cevap
O mahur beste çalar, müjganla ben ağlaşırız.
ßaşim ßelada taßancami unutmusum helada dimdimdim..
Hangi birini seçecen hepsi bir birinden güzel ve anlamlı.
1 tane yokki cok var safak turkusu doruklara sevdalandim nereden bileceksiniz sadece bir kaci
Nereden bileceksiniz..
Siz benim neler çektiğimi nerden bileceksiniz
Beni vur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar