Severuss
Tadimiz da yok zaten, iyi geceler dunyanin karanlik tarafi
Severuss
Tadimiz da yok zaten, iyi geceler dunyanin karanlik tarafi
şu an bu şarkıyı dinliyorum o yüzden bunu paylaşmak istedim..
Bunu dinliyorum.
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Umutsuz olduğu bir anda sevmek, ister her insan
Birazcık şanslıysan neden olmasın
Kendinden emin değilsen, sevme
Bensiz mutluysan
Hep öyle kal
Eğer her gece yattığında
Büyülü düşler sana
Benden bahsediyorsa
Hemen tatlı uykundan uyan
Çünkü ben hiç uyuyamam
Seni düşündüğüm zaman
Ben ki sevmekten hiç usanmam
Cevap
3Cevap
Amiensus-Morgawr... Şu an bunu dinliyorum
Ey ufuklar diyorum, yolculuk var yarına.
Kıvırcık Ali Felek Bile Ağlar Oldu
Apocalyptica Slow Burn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?