Bu defa da boyle ama severuss
Iyi geceler dunyanin karanlik tarafi
Bu defa da boyle ama severuss
Iyi geceler dunyanin karanlik tarafi
şu an bu şarkıyı dinliyorum. Çookkk seviyorum bu şarkıyı 🖤
Şu an şarkı dinlemiyorum ama beynimin içinde bu şarkı çalıyor
https://www.youtube.com/embed/W5Sq71VTJ9QCevap
8Cevap
Şimdi dinlemiyorum da en son bu çalıyormus.
https://youtu.be/49tpIMDy9BEÖlüyoruz bir köşede- Hirai zerdüş
İyi geceler kerevizsapı
New Divide dinliyorum
Let it be.
Günlük
Yat zıbar şarkısını dinliyorum
Anıl M
şebnem ferah od
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?