Yüksek ihtimalle "Sana göre öyle" diyeceksiniz ama Türkiye'deki grupların şarkıları niye çok kötü?

Adamlar, Son Feci Bisiklet vs. gruplara hep ön yargım vardı, keşfetmek istemiyordum. Gittiğim bir kursta tesadüfen arka plan müziği olarak, yani adlarını hiç bilmeden dinlemeye başladım. "Bu parçalar niye bu kadar kötü ya, bilerek mi seçmişler ki?" falan diyodum her gün kendi kendime. İçimi kuvvetli bir cringe ile titreten sözleri gugıldan aratınca önüme gerçekten de ön yargılı olduğum gruplar döküldü. Niye böyle gruplar var? D:

Yüksek ihtimalle "Sana göre öyle" diyeceksiniz ama Türkiye'deki grupların şarkıları niye çok kötü?
Cevapla