Baska ulkede olsa degeri su anki halinden daha iyi olabilecegini dusundugunuz kimler var?
Ben TNK, yuksek sadakat, zakkum derdim.
Baska ulkede olsa degeri su anki halinden daha iyi olabilecegini dusundugunuz kimler var?
Ben TNK, yuksek sadakat, zakkum derdim.
Azer bülbül müslüm gürses dünya standartalırnda güçlü büyük sesler daha bir çokları var arabeskten efendilikleri saygıları sanatkarlıkları insanların derdi oldugu zaman dinleye bildikleri bu özellikteki sanatçılar deger görmüyor maalesef.
O kadar çok var ki hangisini sayayım :( aklıma papyon geldi mesela çok iyiler bence
Sonrasında grup değil ama Şanışerin son projesi bence harika.. Cem Adrian olsun emre aydın olsun bir çok sanatçı olsun eski şarkılarıni tekrar söylüyorlar. Parçaların hepsi birbirinden güzel alıp götürüyor seni fakat izlenmesi çok düşük üzücü bir tanesini bırakayım beğenirsen sayfaya girip bak derim
https://www.youtube.com/embed/4U_69byEqKYTurkiye'de dogmamis olmasalar dunyaca unlu olabilecek sesler var ulkemizde. Sebnem Ferah olsun, Emre Aydin, Sertab Erener olsun.
Aynen. Cok unun de zarari var, hallerinden memnunlardir bence:)
Rica ederim. 🐦 🐦
Şarkıcı olarak kesinlikle Toygar Işıklı
Cevap
4Cevap
Yeni türkü
Yüksek sadakat
Hayko
Grup hepsi
Net Rocka
Tivorlu İsmail 😂
Beduk var mesela
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?