+1 yılHer tarz dinlerim yeterki kulağıma hoş gelsin ama ağırlıkta rap seviyorum. Kendi zevklerime laf söyleyen insanları kále almam.
https://www.youtube.com/embed/HazIbxCl12UBu adamın sesine bayılıyorum 😌
05 Yorumla- +1 yıl
Güzelmiş 😎
- +1 yıl
Bir tane de baba diye bir şarkısı var, sadece cenazede ağlayan beni bile ağlatıyor dinlerken 🥺
- +1 yıl
Kız tövbe tövbe
- +1 yıl
Neye tövbe ettin 😄
- +1 yıl
Ay bilmiyom ahaha
En İyi Cevaplar
+1 yılBeni kimse Türkçe Pop dinlediğim için dışlayamaz. Pop müzik, modern müziklerdir. Uygar insanlara hitap eder. Eğer insanları müzik zevkinden dolayı dışlamak gerekseydi arabesk müzik dinleyen avam insanları dışlamamız gerekirdi.
Herkesin zevkine saygım var. Ama şu tespiti yapmaktan da hiçbir ortamda çekinmem. ARABESK MÜZİK DİNLEMEK AVAMLIKTIR.
00 Yorumla
- Müzik & Etkinlik konusunda 374 cevap paylaştı.
+1 yılMüzik zevki farklı diye dışlanan mı varmış? İlk defa duydum. Ben rock müzik dinliyorum mesela. Çok yok bu tarz müzik dinleyen ama niye dışlanayım ki? En fazla azınlık durumunda olurum yani
06 Yorumla- +1 yıl
Bizim nesilden değilsin dercesine mesela..
- +1 yıl
Kız 😂😂 sus aa ahaha
- +1 yıl
Bişey demedim yaa 😂 ordan bişey cikmazdı merak etme
- +1 yıl
🔪 döverdim yoksa 😂😂
- +1 yıl
Tabi kesin :)
- +1 yıl
😂 kıyamam yok
+1 yılHem de kaç kez.. Umrumda mı? Ne münasebet? Hatta artık hoşuma kaçmaya başladı
19 Yorumla- +1 yıl
Ahh sen deli kızz
- +1 yıl
Valla sen delisin delisin 👻🤌🥳😍
- +1 yıl
Kız öyle değildi o ahaha 😂
- +1 yıl
Nasıldı burada Karadeniz şarkısı dinledikçe ritim duygum horon tepmeye bailadı mfmdmmc
- +1 yıl
Karadenize gidip Karadeniz kızı mı oldun ne ettin
- +1 yıl
Her yöreye göre değişeyrum 🥳
- +1 yıl
Maşallah kız bukalemun çıktı 😂
- +1 yıl
Jdjdjdnd tabee
- +1 yıl
😂😂 canım bukalemunumm
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
+1 yılDışlanma değil ama eleştiri aldığım oldu.
10 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır zaten ben kimseye takılmam yani bana kimse karışamaz şarkı zevkim yüzünden. ve bende aynı şekilde bir insanı dinlediği müzikler yüzünden yargılamam hiç. isteyen istediğini dinleyebilir genelde zaten şarkı tarzımı sevdiklerini söylerler.
10 Yorumla - Müzik & Etkinlik konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılHayır kimsenin beni eleştirmesine izin vermem gadası
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende rap dinlerim yaşımda 30 a çeyrek var.
Yeni yetmelerin yaptığı şeyi değil ama old-school rapçileri hala dinliyorum.
Sagopa, ceza, norm ender favorim digerleride hakkını verip güzel parça yaparsa dinlerim.
Bunlar kişisel tercih kimseyi ilgilendirdiğini düşünmüyorum.
Ha şuna bende karşıyım arabada adam açmış son ses camlarda sonuna kadar açık.
Kardeşim ben senin dinledigin müziği dinlemek zorundamıyım.
O geçtiğin cadede hastası olan ev olur.
Yeni doğmuş bebeği olan ev olur.
Bu bencilliğe girdiği için bende söyleniyorum açıkçası.20 Yorumla
+1 yılMerhaba,
Evet çok aldım, alıyorum. Normalde arabesk rap dinlerim. Melankolik rap hatta yıllardan beri sadece bunları dinliyordum. İnsanların ne dediği ne söylediği düşündüğü hiç umurumda değil. Ancak çevremdeki çocuklar gençler sıkıldığı için onlarla birlikte pop slow yabancı remix her türlü dinliyor ve söylüyorum! 😅
Herkesin hayatına hiç kimse karışamaz! 😅10 Yorumla
+1 yılKardeşim dalga geçiyordu bir ara o zamanlar pek müzik dinleme zevkin oturmamıştı o kadar da umurumda değildi zaten hoşuma gittikten sonra her tür müziği dinlerim belli bir tarza veya sanatçıya müzik grubuna bağlı dinlemiyorum genelde popüler olanları dinliyorum
10 YorumlaYani bu sebeple insanı dışlamak ve ya eleştirmek çok fazla gericilik olsa gerek, keza o zaman soğanlı menemen yiyenlerle soğansız menemen yiyenler birbirini dışlasın ve ya yemeğe tuz atanlar ile tuz atmayanlar :D bu nasıl bir kültürsüzlük anlamadım
10 YorumlaBir sürü müzik türü var. Ve bunların da bir alıcısı var ki devam ediyor. Sen başka tür dinliyorsun diye herkes de aynısını dinlemek zorunda değil. Ve eleştirilmedim. İzin de vermem zaten.
18 Yorumla- +1 yıl
Konuşuyor ağzını mı tutacaksın 😂😂
- +1 yıl
Ahaha sakin ol knk
- +1 yıl
Ahaha yok ya klasik kız hali normal bilirim ☺️
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim 🦋
Böyle diyorsun ama müzik zevki aynı zamanda kişiliği tanımlayan karakteristik değerlerden biridir. Hatta belli insan stereotiplerini dinlediği müzik türlerine göre gruplandırabilirsin. Açıkcası dinlediğin müzik janrasının önemi yok, ama dinlediğin müziğin kalitesinin önemi var. O yüzden bazı elemanlar eleştirilmeyi hak ediyor. Üzgünüm.
13 Yorumla- +1 yıl
Saygı duyulması gerek her ne olursa olsun.
- +1 yıl
👍👍 teşekkürler
+1 yılAsla çünkü bizi biz eden Türkülerin aşığıyım
Turk Halk müziği dinlerim 6 yıl profesyonel olarak bir thm korosunda bulundum
Bu soylede anlaşılmasın diğer türlere de sonsuz saygım var ama beni çok yansitmiyor10 YorumlaAnnem hep ne anliyon bu gavur müziklerinden seni bunlara vercem diyor😂
14 Yorumla- +1 yıl
Sen cehenneme gideceksin dur diyor bir de 😄
- +1 yıl
Anne işte..
Evet, lisede kendini bilmez kişiler k-pop dinliyorum diye dalga geçiyorlardı, sonrasında ne oldu? Kendileri severek dinlediler. Birkaç tezatlık durumları...
10 Yorumla
+1 yıl2016 yilinda norm ender ve rap muzik dinledigim icin lisedeyken herkes bemimle dalga geciyordu iyy rap muzik ne felan derlerdi gülerlerdi simdi bakiyordumda herkes dinliyor.
10 Yorumla
+1 yılValla bende yaş 22 Hakkı bulut Ferdi Orhan gencebay falan dinliyorum yeri gelince Çakal dinliyorum herkesin müzik zevki farklı git grup hepsi dinle kimi ilgilendirir 😂
10 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 505 cevap paylaştı. Dışlanmadım ama aykırı görüldüğüm oldu. Gençlik yıllarımda yabancı müzik dinlerdim benim zamanımda yabancı müzik dinleyenlere tuhaf bakarlardı simdi daha sıradan kalıyor.
10 YorumlaBabamla aynı spotifyı kullanıyoruz kendisi dindar birisi olduğu için arada bunları mı dinliyon sen diye bi ufaktan söyleniyor :D sadece bu kadar dhasd ben yine devam ediyorum dinlemeye
10 Yorumlaben metal dinliyorum, genelde bu çok gürültülü nasıl dinliyorsun, gibisinden sorulara maruz kalıyorum özellikle yaşlı kesimden. bazıları birde beni satanist yaptı. siz gidin bir satanist görün...
03 Yorumla- +1 yıl
Ahaha satanist misin
- +1 yıl
Hm anladım
Ben arada Ajdar da dinliyorum. Eğlenmek için, gülmek için. Kendim için yaptığım şeyden utanmıyorum
10 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 657 cevap paylaştı.
+1 yılHayır almadım her müzik türünüde dinlemeyi severim sanat müziğinden tutunda rap müziğine kadar
10 Yorumla Bu sebeple dışlayacak kişiler ancak, entel dantel veya ılık olur.
Öyleleri ile arkadaş olmam.
10 Yorumla
+1 yılAldım ve dinlediğim tarzı sevmeyip iki ay sonra dinleyeni gördüğüm için o eleştirileri kale almıyorum.
10 YorumlaAlmadm hem kimin haddine düşmüş kime ne yani herkesin z vki farklı
20 YorumlaEvet, dilini anlamadığın müziği neden dinliyorsun dedikleri bir dönem olmuştu. (İngilizve dilim orta seviye ve üniversitede okurken 2. İngilizce sınavından 75 almıştım)
05 Yorumla- +1 yıl
Sanane kardeşim niye zorlarına gidiyorsa..
- +1 yıl
Yeni dünya eski dünya bilmem herkes herkese saygı duymak zorunda..
- +1 yıl
☺️
+1 yılUzun yolçuluğa çıkınca bu sorun oluyor arabayla ben hareketli halay tarzi derim kardeşim başka bir şey aç der diğeri başka bir şey çal der Biri bu nasıl müzik der uzun yolculukta bu sorun var
014 Yorumla- +1 yıl
Allah senin belanı vermesin oluyor sonra 😂😂
- +1 yıl
Aynen öyle oluyor iş o noktaya kadar gidiyor 😂
- +1 yıl
Durduk yere bela alıyoruz ahah 😄
- +1 yıl
Aynen 😂
- +1 yıl
🥹🥹 cryyy
- +1 yıl
?
- +1 yıl
Noldu
- +1 yıl
🥹🥹 cryyy = ? Anlamadim
- +1 yıl
Ağlamak dedim 🥹🥹 bela aldığımız için
- +1 yıl
Gerçek manada bela değil Allah canını almaya gibi Allah sana akıl versin gibi şeyler...
- +1 yıl
Tatlı bela
- +1 yıl
Hee ahaha güneş çarptı kafama zaar
- +1 yıl
😂👍😅
- +1 yıl
😄😁🤭
+1 yılrock- metal insaniyim elestiri aldigim oldu benim de elestirdiklerim oldu ornek vermek gerekirse kpop dinleyenler tam bir popüler kultur cocuklari dinlenecek yanlari oldugunu dusunmuyorum
10 Yorumla
+1 yılalmışlığım vardır ama kimin urunda. zevk benim kulak benim
10 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 734 cevap paylaştı.
+1 yılhayır almadım
çünkü zevklerimden herkese bahsetmem10 Yorumla
+1 yılEvet, İsmail yk hayranı olduğumu söylemeye çekiniyorum bu yüzden jdjjs
10 Yorumla
+1 yılMüzik zevkimi beğenmezler evet çok ta önemli değil, ben keyif aldığım şeyleri dinliyorum.
10 YorumlaHep ya hep..
Antrenmanda falan phonk dinliyorum diye çok eleştiri aldım.10 Yorumla
+1 yılHayır bazen bende rap dinliyorum çok ergence gelebiliyor bazı kuşko aşko arkadaşlarıma
10 Yorumla
+1 yılMetali sadece baştan sona böğürmek sananlar "nasıl kafan kaldırıyo" diyo
10 Yorumla
+1 yılAlmışımdır ama ben slow ve arabesk fantezi den vazgeçmem
10 Yorumla
+1 yılEvet bts dinleyen kız müzik zevkime laf etmişti 🤢 jfjdlejfkele
Komik.
10 Yorumla
+1 yılHayır. Özgün müzik sevdiğim için herkes seviyor genel de.
10 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYoo. Müzik zevkimi sevmeyen uzakta dursun der geçerim.
10 Yorumla Öyle bir şey yaşamadım, kimseyi de eleştirmedim. İsteyen istediği müziği dinler.
10 Yorumla
+1 yılHer tür dinlediğim için fark etmiyor. Beni kimse dışlayamaz zaten
10 Yorumla
+1 yılHayır böyle bir şey başıma gelmedi. Ben de kimseyi müzik zevki yüzünden yargılamam zaten.
10 Yorumla
+1 yılEvet abla :( Otobüste giderken kulaklık çıkmış :( Herkes bana gülüyordu dinlediğim müzik yüzünden :(
01 Yorumla- +1 yıl
O durumu bende yaşamıştım kulaklık bozuldu sanıp sesi artırdım bir de. Sonra bozuntuya vermedim ama 😂😂
Ben rap seviyorum, oluyor bazen neymiş ergenmişmişiz sananeydi ki? 😂 sen beni bilemedin yüreğimi göremedin😂😂
012 Yorumla- +1 yıl
😂😂 ahaha öyle evet
- +1 yıl
Ehem ehem knkcım boş ver isteyen istediği rapçiyi dinlesin 😄
- +1 yıl
Vardır bir yerde. Uziyle ilgili bir şey demedim sakin knk 😂😂. Desem de karışma hakkı yok kimsenin
- +1 yıl
Yok tabi ki, tamam bazı şarkıları fazla melankolik depresif ergen havasında. Ama sesi fena değil ve düet yaptığı şarkıları güzel. Oturup hatmeder gibi tüm şarkılarını dinlemiyoruz heralde😂 arada bi çıkıyor sevdiğim. Dediğim gibi insanlar fadklı olduklarını zannediyorlar birilerinin zevklerini burun kıvırınca. Halbuki karşındaki insanın zevkine saygı duymakla asıl farkı yaratırsın. Çünkü bunu yapabilen yok🙄 herkesleştiklerini söylesek yapmazlar belki😂😂
- +1 yıl
Kendi hallerine bırak nasıl olsa kimse kimseye saygı duymayacak.
- +1 yıl
İstediği kadar söylesinler. İtin duası kabul olsaydı der geçerim içimden
- +1 yıl
Aga be asi styla, arsız bela, fundyy, seda tripkolik zamanlarını özledim ama cidden şarkıları güzeldi duygu, yaşanmışlık katıyorlardı.
- +1 yıl
O kadında efsane ses var ya tüm şarkıları çok iyi gözleri var ya, dönmedi o ve daha çok güzel şarkıları var
+1 yılÇocukluğumdan bu yana rap müzik dinlerim.. Eleştirmek ya da dışlamak kimsenin haddi değildir..
10 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 404 cevap paylaştı.
+1 yılBazen uzi dinlediğim için çevremden linç yediğim doğrudur 😂😂
03 Yorumla- +1 yıl
Bu uzi neymiş böyle. 2 yorum daha var uziyle ilgili 🤔
- +1 yıl
Bence güzel dinlenir yani 😂
- +1 yıl
Kimdi unuttum valla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHayır ama bunu mu dinliyorsun dediğim arkadaşım oldu
10 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 367 cevap paylaştı. dışlanmak için müzik tercihi bir bahane değildir sen karakterini yokla bakalım teyze nerde yanlış yapıyorum diye
05 Yorumla- +1 yıl
Dışlamaktan kastım eleştiri yapmak yani. Bilmem anlatabildim mi dedecim..
- +1 yıl
Tamam dedecim.
- +1 yıl
Biliyorum 😄
+1 yılMükemmel bir müzik zevkim olduğu için eleştirenleri ciddiye almıyorum 😇😅
00 Yorumla
+1 yılkafama ne eserse onu dinlerim kimsenin eleştiriside umrumda olmaz bir de millete göre şarkı mı dinleyeceğim
10 Yorumla
+1 yılUzi falan dinleyenleri ben de eleştiriyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Üzgün surat atmış birisi kim o Uzi, AK-47 dinleyen 😒
- +1 yıl
Ahaha sakin knk boş ver
+1 yılHayır eleştiri almadım aksine iltifat aldığım oluyor.
10 Yorumla
+1 yılHiç dışlanmadım çünkü adı üstünde benim zevkim
20 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 412 cevap paylaştı.
+1 yılHayırr
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYabancı müzik dinlediğim için anneannem demişti gavur müzikleri mi dinliyorsun kız falan
10 YorumlaYok ya. Her telden dinliyorum ben:)
10 Yorumla
+1 yılHayır, aksine zevkli olduğumu söylerler
10 Yorumla
+1 yılYoo bir ona karişmadiklari kalmıştı zaten
10 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 399 cevap paylaştı.
+1 yılHayır çünkü Gayete zevkliyim
10 Yorumla Evet oldukça hemde 😄🤷🏻♀️
10 Yorumla
+1 yılKim yapacak onu acaba :D :D
10 YorumlaZevkli bir insanımdır
05 Yorumla- +1 yıl
Herkes her zevki beğenmez ama
- +1 yıl
O sen 😄
- +1 yıl
☺️
Gizli Üye(25-29)+1 yılyunanca dinliom diye hain dediler
10 Yorumla- Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 