Hiç müzik zevkiniz yüzünden dışlanıp eleştiri aldınız mı?

Günaydınlar ☀️

Hiç müzik zevkiniz yüzünde dışlanıp eleştiri aldınız mı? Ben genelde pop dinlerim bazen rap dinlediğim de oluyor ya da yabancı. Rap dinlediğimi duyunca "sen nasıl insansın , ya saçmalama lütfen, eski zaman olacaktı eski zaman ya da ergen misin sen " diyenler olmuştu. Müzik zevkine göre karakteri , insanlığı belirlemek de ne bileyim.. İsteyen istediğini dinler , kimseyi bu konuda eleştiremem beni ilgilendirmez 🤷🏻‍♀️
Hiç müzik zevkiniz yüzünden dışlanıp eleştiri aldınız mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Hiç müzik zevkiniz yüzünde dışlanıp eleştiri aldınız mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Günün sorusu 🥳🥳🥳
Hiç müzik zevkiniz yüzünden dışlanıp eleştiri aldınız mı?
Cevapla