Başkalarının dinlediği şarkılara eleştiri yapıyor musunuz?

Başkalarının dinlediği şarkılara eleştiri yapıyor musunuz?

Selam hayır eleştirme yapmıyorum herkes istediği müziği dinleyebilir mesela arkadaşlarım farklı tarzda dinliyorlar bende farklı tarzlarda dinliyorum ben acıyorum benim dinlediğimi dinliyor sonra bende onun actıgı müziği dinliyorum
Cevap
4Cevap
Hayır zevkler ve renkler tartışılmaz
Hayır, herkes istediğini dinler bence bu kimseyi alakadar etmez.
hayır..
kim neyi dinlerken mutluysa onu dinlesin :)
Yok eleştiri yapmam benim playlist baya karışık çünkü 😂
Hayır renkler ve zevkler tartışılmaz diye bı söz var.
Benim arabamda ya da iş yerimde yaparım. Benim olan yerde ben kendi istediğimi dinlerim 😂
Valla ben yapıyorum. Ne bilim Çakal'da dinlenmez ben kardeşim..
Yapmıyorum, beni ilgilendirmiyor.
Hayır herkesin zevki farklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?