Konsere damsız alınmaması şaka mı, illa bir etkinlik yapabilmem için yanımda dam mı olması gerekiyor?

Konsere damsız alınmaması şaka mı salkmdsamdassdsams? semicenk in bursadaki konserine bilet alayım dedim bide ne göreyim girişlerde kadın erkek eşitliğine dikkat edilecekmiş ulaannnnn ben bara gitmiyorum ki konsere gidiyorum illa bir etkinlik yapabilmem için yanımda dam mı olması gerekiyor bune böyle ya.

Güncellemeler
+1 yıl
ayrıca bu tarz mekanlar kadınlarda bu kuralı uygulamazken sadece erkeklere uyguluyor yapılan bu cinsiyet eşitsizliğide cabası.
Konsere damsız alınmaması şaka mı, illa bir etkinlik yapabilmem için yanımda dam mı olması gerekiyor?
Cevapla