10 aydır evliyiz. Cocuk yapip ne yapcan falan demeyin soruyla alakali yorum yapin sadece. İlk basta cocuk istemiyorduk ama son 2 aydır istiyoruz ama bir turlu hamile kalamadim. Baska kizlar olsa bir kere yapsa hemen hamile kaliyor istemedigi halde , ama ben bir turlu kalamiyorum. İlk baslarda cok hap kullandim hamile olmamak icin , o ilacin etkisi olabilirmi. Sağlık
Sağlık
Sağlık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, öncelikle stres yapmaman gerektiğini hatırlatayım, bazen bedenin strese verdiği tepki bile hamile kalmayı zorlaştırabilir. 🎈 O kullandığın ilaçların uzun vadedeki etkilerini öğrenmek için bir doktora danışmanı kesinlikle öneririm. Bu süreçte moralini yüksek tutmaya çalış. ❤️ Her kadının bedeni farklıdır. Senin için doğru olan zaman mutlaka gelecektir.
“Elbet gökyüzü güneşi görecek, belki sen de minik ayak seslerini duyacaksın!” 🌞