insanlar kpop'a karşı neden bu kadar önyargılı bilmiyorum. üstelik yüzlerce ödül almış ve gerçekten güzel işler yapan bts'e. tamam şuna katılıyorum kesinlikle toksik olan fanları var ancak hangi grubun, şarkıcının veya oyuncunun toksik kitlesi yok ki? bts dinliyorum diye bugün insanlar bana "yhaa kpop mu dinliyorsun gerçekten kafayı yemişsin" gibi şeyler dediler. neden? sorsan tek bir şarkısını dahi bilmezler
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Dinlersin ama bağımlı olmazsın öyle bir kitle var ki sabah akşam onunla yatıp onlarla kalkıyorlar dersleri desen sıfır herkes geriye gidiyor
Herkesin zevki farklıdır ama gurubun insanlarında sorun olmazsa onları o hale getirene kızıyorum ve sinirleniyorum gençlikleri desen gidiyor yani resmen köle gibi davranıyorlar sektör ne isterse onu yapmak zorundalar bu üzücü bir durum
Ben bts dinlemem ben sadece btsten çok İUya hayranım ve dinliyorum ama bütün işimi gücümü bırakıp onunla sabah akşam ilgilenmem dünyam sadece ondan ibaret değil
Ama şöylede bir şey var dünya sadece onlardan ibaret olarak gösterildi ve onlara herkes haşa resmen tapıyorlar bu bir sorun
birde ölesiye ilgilenen kişiler vefat ettiklerinde çok pişmana olacaklar
Nerde vaktin harcadın diye sorulacak?
İnsanlık ne diyecek o gün
“Ben bts gurubun üzerinde vakit geçerdim” mi denecek evet geriye dönüp baktığında boş iş
Milletin ön yargılı olmasını nedenler arasında bana göre bu11 Yorumla- +1 yıl
Army*
En İyi Cevaplar
Hem de çok büyük bir haksızlık inan ne diyeceğimi bilmiyorum site izin Verse şimdi küfür ederim burada ama ne yazık ki yorumları siliyor. Öyle insanları kafaya takmaya bile değmez inan. Kendine renklerine ve zevklerine bak sırf onlar seni aşağılıyor diye bunlardan vaz geçme. Bizde aynısını onlara yapabiliriz ama onlar gibi değiliz boş ver.
10 Yorumla
+1 yılBenim kpopa kinim yok arkadaş. İğrenç kitlesine var. Sevmiyorum o tayfayı. Küçük küçük çocuklar neler hayal ediyor. Neler söylüyor. Adam akıllı dinleyene saygım sonsuz. Aşağılamam. Aşağılayan, kendisi aşağılıktır.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılherkese şu müzik iyi mi bu müzik güzel mi şu müzik kötü mü diye sorsaydık dinlenicek müzik kalmazdı tapanlar var evet onlar için bts ye laf etti diye mahkemeye verip hapis yatmasını sağlıcak insanlar bile var fazlası zararlı zaten ve aşağılanmak haksız hakları yok şöyle hakları var dediğim gibi tapanlar 7 24 onları dinleyip hal hareketleri konuşması türkçeyi bile unutanlar var o şekilde olanlar için az bile madem onları seviyosunuz gidin koreye onların yanlarına tabi kabul ederlerse genelde özellikle kızlar çok sevip tapıyolar ve yaşları 10 15 arası hiç 20 25 yaşındaki birinin o kadar sevip tapacak birini görmedim ve hepside tapanlar hep kız hiç erkek yok bi haller var birileri iş çeviriyor ya hadi hayırlısı masum şeytan oyunu yapıyolar
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
28Cevap
- Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı.
u +1 yılHaksızlık tabi ki boş verin o insanları
00 Yorumla
+1 yılGörüşleri okudum ve sinir krizi geçiriyorum sanırım. Birini müzik zevkinden dolayı aşağılamak ne demek gerçekten? Emin ol seni BTS dinlediğin için aşağılayan kişilerden çok daha iyisin. Bir müzik türüne saygı duymamak çok saçma değil mi? İnsanlar istediğini dinleyebilir diğer insanların değil aşağılamak yorum yapma hakkı bile yok. Army olanların yüzde 40ı falan toxic fan katılıyorum ancak bundan dolayı bir insanı aşağılayamaz. Bu sadece BTS ve Kpop için geçerli değil her şey için geçerli. Açıkçası BTS dinlemiyorum ama Armyleri savunurum.
23 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim, çok tuhaf ve ucube insanlara denk gelsem de seninki gibi güzel görüşler görmekte güzel
- +1 yıl
boş ver onları saygısı olmayan insanlar. Bence gayet de kaliteli şarkıları var.
Soran+1 yılkesinlikle
Ön yargıyı açıkçası hiç sevmem. Ama konu BTS olunca maalesef ki ister istemez ön yargım var. Çevremde BTS seven insanlar çok gördüm. Hatta bir eski sevgilim bu grubun fena hayranıydı. Gerçekten bu grubu seven insanlarda fena bir iticilik var. Bir insanı seversin hayran olursun anlayabiliyorum. Klişe olacak ama BTS sevenlerde öyle bir toksiklik var ki oturup anlayamıyorsun. Sanki dünya onlardan ibaret. Tek onlar sanki varmış gibi takılmaları saçma sapan hareketleri insanın harbi midesini bulandırıyor. Bu hayranlık değil. Bunların ki bağımlılık ve hastalık sadece…
41 Yorumla- 1 yıl
Gerçekten haklısın her yt short veya tiktok videosunda dans eden kpop idolleri görmekten veya milyon tane fan hesabı görmekten bıktım ya
Ay yorumları dahi okumak istemiyorum. Toksik fanlarından dolayı, bizde ergen damgası yiyoruz. Müzik evrenseldir bunu anlayın artık. Zevk meselesini nasıl anlayamıyorsunuz? Ben çok severek dinliyorum, kimseyi de ilgilendirmez. 40 yaşındaki insan bile dinliyor, kime göre yargılıyorsunuz? Herkes kendi eğlencesine baksa daha mutlu oluruz gerçekten.
21 Yorumla
Soran+1 yılyorumdakiler kınadıkları insanlardan daha toksik ve ergen ruh sağlığın için okuma bence de
Yani tabiki sevebilirsin dinlyebilirsin ama bazıları resmen tapıyor kızlar resmen onların yaşadığı yere kaçmayı düşünüyorlardı sanki bts orada kucak açıp bekleyecek bunları bana bunlar aşırı saçma geliyor o yüzden laf ediyorum ama şarkıları kulağıma hoş geliyorsa dinlerim tabii
20 Yorumla
+1 yılinsanların kpop'a önyargılı olmasının sebebi bazı kpop fanları sapık şeyler yapıyorlar ve bunu yapanlar ortaokuldaki kızlar buyüzdende insanlar çocukları kötü etkilediğini düşünüyor ama bilmiyorlarki asıl kötü etkileyenin çocukları olduğunu.
İstediğini dinle boş ver bazen bende dinliyorum kpop güzel şarkıları oluyor.00 YorumlaDinle geç kimseye bi şey ispatlamak zorunda değilsin ben de beğeniyorum dinliyorum kimseye açıklama yapmak için kendimi yormam kulak benim zevk benim izleyen benim
Zaten düşüncemi kimseye dayatmıyorum siz de sevip izliceksiniz diye, dinleyip kapatıyorum bu yani basit kimse bilmek zorunda değil sen de söyleme aç dinle evinde bitti gitti00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu müzik türünün aşağılanma sebebi tamamen toksik fanlar. Ülkede kpop denince bts’e aşık ergen kızlar akıllara geliyor bence dalga geçmek için geçerli bir sebep😅 27 yaşımdayım bu grubun şarkılarını severek dinliyorum ama hiçbir ortamda onları dinlediğimi açık etmem, biri kpop hakkında kötü bişey dedi diye çılgınlar gibi savunmaya geçmem, nötr olurum. Bu sayede müzik zevkimi aşağılama fırsatı vermem kimseye. Sizler de öyle olun tavsiyem
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇünkü: BTS bir kore müzik grubundan fazlasıymıs gibi duruyor. Algı operasyonu peşindelermiş gibi. Üyeleri çok feminen. Ben diyen kızdan daha güzeller resmen. Hadi cilt güzellikleri gectim bir kadına yapılacabilecek makyajdan daha fazlası yapiliyor onlara. ya da eşcinseller ya da cinsiyetsizler. Ben mesela bir kadin olarak bile Blackpink'i daha hoş buluyorum.
10 Yorumla
+1 yılSana tamamen katılıyorum ama esas sen bu insanları yani onların bu türden sözlerini neden bu kadar kafana takıyorsun ki?
"He abi hee" deyip geçeceksin. Bu kadar basit.10 Yorumlaasimile olduğunuz için millet sizi aşağı seviye görüyo ümmü gülsüm :d yani bu da çok doğal ehehe bi de şey diycem hiçbir zaman koreli erkek arkadaş yapamıycan :d
03 Yorumla
Soran+1 yıladım çisem ümmü gülsüm değil. kendince imamhatipli esprisi yapmaya çalışmışsın tebrik ederim çok farklı ve zekice düşünülmüş (!) ^^ ironi yaptığımı anlamamandan korktuğum için bir de belirteyim dedim. ha bu arada benim 3 yıldır erkek arkadaşım var zaten, amacım koreli erkek arkadaş yapmak değil ama evet koreli erkekler kesinlikle dış görünüş, giyim tarzı olarak ilgimi çekiyor. İngiliz bir şarkıcı dinlemen veya hayranı olman seni ingiliz sevgili arayışında mı yapıyor? gerçi kime ne diyorum ki Elcuco değil mi? devam et bu zihniyetten
Soran+1 yılsizin komple mi.. bts'in bilinen 1.3 milyar kitlesi var. ne yaptın hepsiyle tek tek oturup konuşabilme fırsatı bulabildin mi? bu sayının maximum en fazla 3-4 biniyle etkileşimin olmuştur sosyal medyadan gördüklerin vs 1.3 milyarda 4k kişi... gerçekten aşağıladığınız kitleden bile daha az düşünme yetisine sahipsiniz. insanın olduğu her yerde toksiklik elbette olur bu arada. her grubun, her şarkıcının, her oyuncunun aptal ve kendisini dahi irite eden bir kitlesi elbette vardır. Ha bts'in daha çok vardır çünkü 1 milyar insandan bahsediyoruz, milyon bile değil. sayı arttıkça bu da artar ve daha çok göze de batar normal. gelip bunu geri kalan herkese bağlayıp kendinizce aşağılamanız ve bir kaç kişi üzerinden herkesi hatta grubu yargılamanız kadar aptalca davranış yok. sev demiyorum bu arada, başta ümmü gülsüm dediğin davranışından bahsediyorum. soruyu gizli sormamın nedenine gelicek olursam amacım gizlilik değil uygulamanın olayı bu zaten, anonim kalıp soru sormak bazıları daha çok takipçi vs peşinde olduğu için anonim olmadan soruyor. üstelik nicki elcuco profili icon olan birisinin bana gizli demesi ironisine gelmiycem, o halde sende kendi kimliğinle görüş belirtmelisin değil mi? her neyse yeterince açık oldum bence. hoşçakal ebu sıddık
+1 yılBu görüşü k-pop şarkısı dinlerken yazıyorum. Şarkıları birçok müzik kültürlerinden daha güzel bana göre. Hem modern hem farklı üstelik bazı şarkıların anlamları da çok güzel. Beğenerek dinliyorum beğenmeyenler zevksiz bana göre.
00 Yorumla
+1 yılAga olay aslında o kpop değil olay aşırı aidiyet duygusu fanatiklik insanlar bunu görüyor diyo ne bi bakim ne bukadar ilgi çekici diyo bildiğin normal müzik sonrada kpop üzerinden aslında sizin fanatikliğinizle dalga geçiyorlar bazı daha düşük iqlu insanlar direkt kpoplada dalga geçiyor yapmayın bukadar fanatik olmanıza gerek yok hiçbir inanca olsun ideolojiye fikre e tabi gene sizin kararınız günün sonunda gene kimse size bişey diyemez takmayın böyle insanları
01 Yorumla
Soran+1 yılben hayranım, army'im ama asla körü körüne bağlı değilim tabi ki sadece yaptıkları işe ve onlara bu kadar başarılı olduğu için hayranım ama zaten sorumda da belirttiğim gibi evet toksik kitle var ve o toksik kitle genelde ortaokul-liseli
+1 yılAşırı derecede fan olan insanlar problem aslında. Olaya doğru perspektiften bakmak lazım. Bütün o önyargıyı bu tip kitleler oluşturuyor.
Neyse ya bu konunun hatrına bir adet Blackpink patlatayım.
00 YorumlaHiç dinlemedim. Kimseyi zevkinden dolayı eleştirmem. Çekik gözlü erkek hayranı olan kızlar beni hep heyecanlandırdı, gözlerimin çekik oluşundan dolayı. Ama henüz bir faydasını görmedim 🙂
10 Yorumla
+1 yılBence renkler ve zevkler tartışılmaz. Kimse seni de yadirgayamaz. Bana gore. Ne seviyor isen yapmalisin. Birak başkaları ne derse desin.. sen mutlu isen tamamdır..
00 Yorumla
+1 yılAlınma ama ben bts fanları kadar toksik insanlar görmedim
14 Yorumla
Soran+1 yıldediğim gibi zaten her fan kitlesinde toksikler var insan sonuçta
- +1 yıl
ayrıca siz seviyorsunuz diye biz sevmek zorundamıyız arkadaşım banane btsden
Soran+1 yılsev dedim mi ki? bahsettiğim şey saygı duyulması neden birinin zevkine karışayım
- +1 yıl
He okey
+1 yılPek dinlemişliğim yok ama alt tarafı müzik çok abartıldığını düşünüyorum isteyen dinlesin istemeyen dinlemesin
00 YorumlaYahu sen nasıl mutluysan ona bak sana ne öilletin yorumundan onlara ne senin zevkinden
Keyfine bak boş ver00 YorumlaBen sevmiyorum ama nefrette etmiyorum tarzım degil ben rock n roll dinliyorum onada gürültü diyolar umrumda mı hayır
00 YorumlaBende Blackpink dinliyorum karisanlar da muslum gurses falan dinliyor cöp yani spdkğskeğdm ilk once kendi muzik zevklerine baksinlar
01 Yorumla- +1 yıl
Aaa Müslüm Gürses de iyi😅
Ayrıca bende kpop dinliyorum yanii😏
+1 yılDinlemek aşağılanacak bir şey değil ama fan olmak ne bilim ya çok gıcık bir şey. Ya da ben aşırı itici fanlar gördüm.
00 Yorumla
+1 yılBende seviyorum şarkılarını , çokta güzel söylüyorlar. Genel olarak ergen kitlenin hayranlık duymasindan dolayı bu tarz yaklaşımlar olabiliyor
00 Yorumla
+1 yılBende dinliyorum ve gerçekten şarkıları çok iyi. Sevmek zorunda değiller saygı bile duymuyorlarsa dalga geçmek ya da asagilamak gibi bi hakları yok
00 Yorumla
+1 yılSürekli gündeme getirme çabanız var anladık seviyorsunuz.
013 Yorumla- +1 yıl
belki müzikleri, idollerini seviyorlar saygı duyarım buna, gündeme sıkça getiriyorlar sorun bundan ibaret.
Soran+1 yılaltta bir yoruma daha cevap verdim, dünyada en çok dinlenen müzik gruplarından biri bts miyonlarca hayranı var ve yaptıkları işler sürekli ödül alıyor daha yeni 7 ödül daha aldılar. onları sürekli gündemde tutan biziz, başarılarıyla kendileri bunu yapıyor
- +1 yıl
bts 26 şirkete eşmiş güney kore ekonomisini sağlıyormuş hatta ödüllerinden müze bile yapmışlar tırnaklarını kazıya kazıya bu yerlere geldiler hak ediyorlar
- +1 yıl
Başarıları takdire şayan ona laf yok.👏
Peki ya siz bu idollerin tehtid edildiğinden haberiniz var mı? Cevap veriyorum hayır.
Peşi sıra intihar eden kpop üyelerinin ölmeden önce yazdığı notlara ne demeli? Sahneye çıkarken mutlular neşe saçıyorlar aksine bu gülüşün arkasında tehtid var katıldıkları grubun yöneticileri kontrat imzalatıp ayrılma durumlarında tonla para ödeme zorunluluğu yaşıyorlar ve mecbur çıkamıyorlar.
Zorunlu estetik olayına gelelim istemedikleri halde estetik bıçak altına yatıyorlar.
Diyet olayı bambaşka nasıl bu kadar zayıflar? Çünkü zorunlu diyet var istedikleri gibi yiyip içemiyorlar neresi güzel bunun?
Sahnede o kadar kusursuz dans ediyorlar ki dimi? Saatlerce dinlenme fırsatı verilmeden çalışıyorlar.
Tüm bunlar gündem oldu siz dünyadan bir habersiniz.
Sizin bir idol hakkında kötü ağır yorum yapınca onları yöneten kişiler tarafından ağır muamele görüyorlar.
Gruptan illa çıkmak isteyeninde üstü karalanıyor hakkında yalan yanlış iddealar ile fanlarını yok ediyorlar.
Biraz bunlara tepki gösterin. - +1 yıl
bunların hepsini senden iyi biliyorum merak etme bazı şirketler çok daha ağır mesela btsin şirketi hybe çok ağır değil ama sm (intihar edenler hep o şirkettendi) baya kötü biliyorum jyp psikolojik olarak baya zorluyor yg de öyle cube falan da ağır cezalar veriyor
Soran+1 yılbunlara tepki göstermediğimizi nereden çıkardın ki? daha yeni taehyun'a yapılan zorbalıkların ceza almasına neden alan armylerdi
Soran+1 yıltaehyung*
- +1 yıl
Ne fark eder? Zorunlu olarak bir şeyler yapmak saçma ünlü bile olsan, neyse iyi akşamlar.👏
- +1 yıl
daha yeni ne yapıldı taehyunga lan? ahh tae bebğim
- +1 yıl
Lan? Terbiyeni bozma düzgün konuşuyorum usulübumda lan var mı?
- +1 yıl
sana demedim ya hem ne varmış landa kendime yakın hissettiklerime öyle diyorum
+1 yılyaw insanlara bakarsan hayati yasayamazsin takmamayi ögren ya da öl.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılönyargı yüzünden, bir dinleseler onlarda bayılacaklar eminim
10 YorumlaHaksızlık
İsteyen istediğini dinler kimin umurunda00 Yorumla
+1 yılBenim zevklerim sizin nezdinizde makul bi zemine oturmak zorunda değil. Böyle de sana laf edene
00 Yorumla
+1 yılbu oro... cocklarından nefret ederim, tek atarım bunlara tek anısı bende kötüdür
00 YorumlaHakla alakası yok ama dinlenir yani bende dinliyorum kimseye açıklama borçlu değilsin
00 Yorumla
+1 yılDinlemem, sevmem ama dinleyeni de yadırgamam. Müzik evrenseldir.
00 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanların seçimleri yönelimleri yüzünden ayrımcılık tarafından ayrıştırılması hoş bir şey değil.
01 Yorumla- +1 yıl
seçim ve yönelimden dolayı yapılmıyor ayrımcılık konu bts nin fandomu
+1 yılRenkler ve zevkler tartışılmaz diye bir söz var
00 Yorumla
+1 yılBir insanın dinlediği müziği niye eleştirir bir insan cidden komik 😂😂
00 YorumlaBunun fanatikliğini yaptıkları için bence algı ile sende arada kaynıyorsun bebito.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok fazla gündemde tuttuğunuz kendi içinizde dinleyip geçmek yerine herkes dinlemek zorundaymış gibi dayattığınız için olmasın
03 Yorumla
Soran+1 yıldünyanın en çok dinlenen grubu bts sürekli gündemde olmaları gayet doğal değil mi
Cevap sahibi+1 yılDeğil
- +1 yıl
Katılıyorum bu yorumuna
+1 yılDinlersin bu normal bir şey. Türkiyede kpop dinlemek insanların dalga geçtiği bir durum olmaya başladı. İnan bana başka ülkelerde kpop dinlemek bizim ülkedeki kadar toxic değil. Bende kpop dinliyorum. İnsanlara ne ki benim müzik zevkimden.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl
😁😂😂.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen de dinliyorum ve gayet kaliteli ve güzel işler yapıyorlar hele şu JK yok mu tam bir şaheser
10 Yorumla
+1 yılaynen kanka ya bts benim hayatım olmuş resmen bunun için kötü sözler söylüyorlar armylerin işi zor
00 Yorumla
+1 yılKpopun ve genel olarak Btsin kitlesi toksik ama şarkılarında başarılar o konu başka tabi
00 Yorumla
+1 yılbts dinliyo olsaydım kimseye söylemezdim
00 YorumlaYaşın kaç 10 falan mı?
00 Yorumla
+1 yılKimseyi bağlamaz keyfine bak
00 YorumlaKalitesiz müziğe kalitesiz denir.
00 Yorumla
+1 yılİmam hatipli sümeyye nurlar geliyor gözümün önüne.
00 Yorumla
+1 yılİnsanlar herşeye önyargılı
00 YorumlaBunlar ne biçim mahluklar böyle
01 Yorumla- +1 yıl
Normal insan abartma
Dediklerini senin için bu kadar önemli olmamalı.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBazı şarkılar gizli dinlenmeli. BTS ne mk 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKimse aşağılayamaya bu senin zevkin
00 Yorumla
+1 yılValla haklısın bana hakaret ve küfür ediyorlar
00 Yorumla
+1 yılEvet, takma be
00 Yorumla
+1 yılkpop ne ya :D
00 YorumlaMüzik mi lan o?
00 YorumlaBunlar escinsel
00 Yorumla
+1 yıldeğil haksızlık
00 Yorumla
+1 yılBos ver takma
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKendine saygisi olan dinlemez.
073 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHAAHHAAHHAHAHAH
Cevap sahibi+1 yılTesekkur ederim ilk defa biri gülmemi istedi
Soran+1 yıl@Yarenbenn haklısın
Cevap sahibi+1 yılHe oyle mi olmus
Soran+1 yılhe öyle, gelişirsin umarım
Cevap sahibi+1 yılBts fanlarina saygi duyarak mi gelisiliyormus ilk defa duydum
Soran+1 yılhayır, insanların zevklerini aşağılamak yerine saygı duyularak gelişiyor. basit ortadoğulu ve farklı fikirlere kapalı insanlar da senin gibi aptal gibi açık olan şeyi hala kendince anlamayarak aşağılamaya çalışıyor
Soran+1 yılpardon uzun cümle kurdum anlayabilirsin umarım
Cevap sahibi+1 yılSevdigin seyi surekli insanlarin gozune sokmaya calisan ve yasi max 15 olan sokuk bi ergensin. Avukatsindir, bi meslek sahibisindir ya da yetenekli bi gitarist falansindir saygi duyarim. Boyle adamlar varken sizin gibi ergenlere mi saygi duyacaz la? Saygi herkese duyulmaz, ilk once saygiyi kazanacan ve hak edicen.
Soran+1 yılyaşım 23, sevdiğim şeyleri insanların gözüne sokmuyorum birileri için değil kendim için dinlerim izlerim sosyal medya dahi kullanmıyorum twitter dışında. avukatsındır, meslek sahibisindir, yetenekli bir gitaristsindir pwefpowkefpowea kusura bakma o kadar mantıksızsın ki şuna ne diyeceğimi bile bilemedim nereden tutsam elimde kalıyor. benim avukat olmadığımı, meslek sahibi olmadığımı, gitarist olmadığımı sana tam olarak düşündüren ne? hadi diyelim hiç biri değilim, insanları saygı duyulası yapan kişilikleridir. bahsettiğin insanlara duyduğun şey saygı değil, hayranlık. daha bu ikisinin ayrımını bile yapamayan birinin gelip bana bu şekilde yorum yapması ironik. sinirlendiği an sokuk falan demeye başlayan insanın ergen demesi çok farklı bir yerde zaten. kendisine bile saygısı olmayan anonim yine çok uzun yazdım yavaşça oku anlamaya çalış olur mu
Cevap sahibi+1 yılBu ne ya sanki politika tartisiyoz 10 dkmi buna harcayip okuyamam zaten derdim bana yeter
- +1 yıl
Müzik dinlemenin saygıyla ne alakası var ya
Cevap sahibi+1 yılYav bi bitmediniz mk gidin canım canım tiktokta falan takilin yallah
Cevap sahibi+1 yılcanım canım* ya klavyesi
Cevap sahibi+1 yılBu ne ya yazdiklarimi duzeltio duruyo
Cevap sahibi+1 yılHAAHHAHAHAAH CAHILLIK MI
Cevap sahibi+1 yılOlm burasi cok komik bi yer cidden sirf sizle ta sak gecmek icin bile indiririm
Cevap sahibi+1 yılEvet benim ucube
Cevap sahibi+1 yılEvet cok zekice ve komik cevaplar verdigimi biliyorum
Cevap sahibi+1 yılSanmiyorum oyleyim by
Cevap sahibi+1 yılSagol askim
Soran+1 yılbir tane mantıklı yorumun yok, mantığı geçtim komik falan olmaya calışıp "ucube" gibi görünmüşsün sürekli empati yeteneğim yüzünden ben rencide oldum senin yerine. yakında büyürsün umarım hoscakal
Cevap sahibi+1 yılHAHAHAHHAHAAH KOMIK MI OLMAYA CALISTIM
Cevap sahibi+1 yılTamamdir kanki
Cevap sahibi+1 yılOlm gercekten bi grubun butun fanlari da ezik olamaz diyodum yok ya cidden oyleler ya
Cevap sahibi+1 yılUmarkm ilerde zevk sahibi bi insana donusursun
Soran+1 yıllütfen daha fazla aşağılanma ve sus...
Cevap sahibi+1 yılSende beni asagilayabilecek vizyon ve kalite olamaz am7na kodugumun ucubesi
Cevap sahibi+1 yılYaren sen de bi aradan firlama ya
Soran+1 yıl@Yarenbenn hiç bir şekilde tartışmaya girilecek biri değil ruh sağlığın için konuşma derim yaren, arkadaş yalnızca 100 kelime biliyor
Cevap sahibi+1 yılAHHAHAHAHAAHAHA evet bitmek tukenmek uzere olan beyninizi size yediririm yoksa
Cevap sahibi+1 yılEvett
Soran+1 yılnumaranı benimle paylaşır mısın? merak ediyorum bu şekilde kendi kimliğinle benimle konuşabilir misin yoksa sadece anonim olduğunda mı bu kadar özgüvenlisin
Cevap sahibi+1 yılKarsimda anonim olarak benimle konusan biri mi soyluyor bunu neden profilini bile görmedigim adama numarami veriyim arkadasim
Cevap sahibi+1 yılAynen her gun btsin odullerine bakip aglayip sizlaniyorum kiskancliktan catliyorum onlar gibi olamadigim icin
Soran+1 yılprofilini bile görmediğin değil, numaranı verirsen seni ararım ya da şöyle yapalım bana twitter adresini ver direkt kendi hesabımdan ekleyeyim seni, orada da benimle aynen böyle * koyduğumlu falan konuşmanı istiyorum olur mu?
Cevap sahibi+1 yılTwitter kullandigimi nerden biliyon
Soran+1 yılben anonim olarak sorumu sordum, sana veya başkasına anonimliğime sığınıp hakaret etmiyorum eğer edeceksem bunu yüzüne karşı yapabilirim çünkü aynı cesareti senden de bekliyorum
Cevap sahibi+1 yılAl burdaki hesabimi veririm @all4hdiyendamacana adjm ekle konusuruz
Soran+1 yılah ah evet telefon numaran da yok, mağaranda yaşıyorsun evet.. ben cevabımı aldım merak etme. eminim bırak hakaret etmeyi insanlarla yüz yüzeyken 2 kelimeyi bir araya getirip konuşamıyorsundur bile bu anonimlik senin özgürlük alanın. Özgürce hakaret etmeye devam et, hoşçakal :*
Soran+1 yılevet hiç anonim değilsin artık allah diyen damacana, öyle bir hesapta yok ayrıca
- +1 yıl
Off kesin artık yaaa altı üstü bi müzik grubu amma abarttınız sanki ananız babanız
- +1 yıl
@ayyıldızgökyüzü şu an konu müzik falan değil mal mal konuşması
Cevap sahibi+1 yılTelefon numarami neden dayilar da dahil her turlu jnsanin gorup ulasabilcegi bir yerde paylasayim. Tabii senin gibi dusunme kapasitesi gelisememis birinin bunu soylemesine sasirmamali. Telefon numarasini paylasmadi diye de bi insani 2 dkda bu sekilde tanimlayabilmen de asiri komik dogrusu. Lutfen kpop coplugunuzde bogulmaya devam edin
- +1 yıl
Yeterrrrrrrrrrrrrrrr
- +1 yıl
@ayyıldızgökyüzü evet ya yeter
Cevap sahibi+1 yılAyyildiz abartan ben miyim bugun ilk konuyu acan kisi belli bu kadar kuyruk acisi cekip aglayacaklarini bilseydim yazmazdim.
- +1 yıl
Surekli bildirim almaktan sıkıldım 😒😒
- +1 yıl
@ayyıldızgökyüzü bende
Soran+1 yıltelefon numaranı yorumlarda istemedim, fark ettiysen twitter vs ver veya ulaşabileceğim bir yer ver dedim ama 100 kelime bildiğin için anlamamana şaşırmıyorum. telefon numaran için deli olmuyorum, ısrarla hakaret etmeye devam ettiğin için o hakaretleri yüzüme karşı söylemeni istedim bu tarz anonimliğine sığınıp insanlara küfür eden korkaklara çok ayar oluyorum. tekrar cevap verme kimseyi daha fazla rahatsız etmek istemiyorum. sende yobaz zihninin çöplüğünde boğulmaya devam edebilirsin
Cevap sahibi+1 yılLa kac gun gecmis hala aglamaya devam ediyo ahahahhaha o kadar komik ve rezilsin ki mk
Soran+1 yılkaç gün geçmiş sende cevap vererek ağlamaya devam ediyorsun o zaman? pqwkdpoqkwd bu böyle sürer bitmez maalesef kardeşim, lütfen sus artık
Cevap sahibi+1 yılLan sen sohbet baslatiyosun ki cevap veriyorum
Soran+1 yılben sohbet başlatmıyorum, buraya çok bakmıyorum son attığın yorumunu yeni görüp cevapladım. her şeyi sana böyle tek tek açıklamak mı lazım biraz düşünüp algılayamıyor musun?
Cevap sahibi+1 yılTek tek acikla demedim sana ben nerden bileyim senin hangi saat araliklariyla burayi kullandigini seni mi takip edip izliyorum sapik gibi
Cevap sahibi+1 yılUlan 70 tane yorum olmus
Soran+1 yılyorumunu şu an cevaplamamdan yeni görmüş olabileceğimi kestiremiyor musun? bak yine açıklattırdın. her neyse bomboş uzuyor şu an yeterli bu kadar
Cevap sahibi+1 yılbence de yeterli
- Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Müzik & Etkinlik > Sorular > BTS dinlediğim için aşağılanıyorum. Müzik zevkimden dolayı aşağılanmak haksızlık değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 