BTS dinlediğim için aşağılanıyorum. Müzik zevkimden dolayı aşağılanmak haksızlık değil mi?

insanlar kpop'a karşı neden bu kadar önyargılı bilmiyorum. üstelik yüzlerce ödül almış ve gerçekten güzel işler yapan bts'e. tamam şuna katılıyorum kesinlikle toksik olan fanları var ancak hangi grubun, şarkıcının veya oyuncunun toksik kitlesi yok ki? bts dinliyorum diye bugün insanlar bana "yhaa kpop mu dinliyorsun gerçekten kafayı yemişsin" gibi şeyler dediler. neden? sorsan tek bir şarkısını dahi bilmezler

BTS dinlediğim için aşağılanıyorum. Müzik zevkimden dolayı aşağılanmak haksızlık değil mi?
Cevapla