Dinlediğim şarkılar yüzünden şirk koşmuş olur muyum?

  • Şimdik ben Müslümanım ama geçmişte bir kaç şarkı dinlemiştim ve şarkılarda genelde işte bilenler bilicektir belki de "tanrı kadındır" ifadesi geçen ve başka bir şarkı da da "bir keresinde tanrılarla oynadın mı" gibi ifadeler geçen şarkıları dinlemiştim eşlik etmiştim ama bunların hiç birini şirk koşma amaçlı veya hakaret küfre düşme amaçlı söylememiştim hatta bu "tanrı kadındır" ifadesi bir metafor olarak kullanılıyordu yani asıl tanrıyı ifade etmek için falan değil bende yine de bu şarkıları dinlemeyi bıraktım arada bir yine aklıma takılıyor içimden falan söylüyorum ne yalan söyleyeyim ama yine de bu şarkıları söylediğim için şirke küfre mi düştüm yoksa düşmedim mi içim içimi kemiriyor durmadan ama asla amacım şirk vb değildi ve anlamları üzerine öyle derinlemesine düşünmemiştim bir sorun olmaz zannetmiştim ama yanıldım sanırım bu konuda açıkça kendimi kötü hissediyorum bu konunun sonucu ne sizce?
Dinlediğim şarkılar yüzünden şirk koşmuş olur muyum?
Cevapla