Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar videoyu buradan açmıyor dinlemek isteyenler varsa YouTube’dan izleyin diyor oradan dinlerse sevinirim, teşekkürler
Arkadaşlar elektro house tarzında bir müzik yaptım acaba nasıl olmuş? Görüşleriniz alabilir miyim? Video nedense burada oynatılamıyor onu da anlamadım. Girişte biraz kulaklarınız kanayablir 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Buradan açılmadığı için youtubedan dinledim. güzel olmuş. bu tarz müzikleri seviyorum zaten.
Teşekkürler dostum 😊
selam kick le bas mı koydun yoksa sadece kick mi o kicki beğendim ben :D eline sağlık
Sağol dostum kick'i bilmiyorum desem 😅 bu müziği garageband uygulaması ile yaptım bro
Dostum bir çok müzik aleti var da şu an hangisi hatırlamıyorum valla. Ama kikc'e baktım sanırım davuldan bahsediyorsun ama o var mı çok emin değilim bakmaya üşendim şu an 😄
Video devre dışı diyor
Dostum buradan açmıyor niye bende anlamadım izleme şansın varsa YouTube üzerinden dinlersen sevinirim, teşekkürler
İsmini de göremiyorum ki bağlantı bırakır mısın
Xp seviyem yetmiyor link bırakmaya :D youtube izleyin yazıyor anca ona tıklarsan açılır sanırım
Kanka bir de Ali özdemir first single electro house yazarsan çıkıyor video youtube da
Tarzım değil çok anladığım bir tür değil house müzik ama bass ağırlıklı müzik dinlemeyi sevdiğim için ben beğendim. Hangi stüdyoda hazırladın bunu
Sağolasın dostum, apple ipadden garagaband uygulaması ile hazırladım. Bu biraz acemiliğe geldi programı tam iyi bilmiyorum ama yavaş yavaş öğreniyorum işte
Bazı yerlerde bass zamansız vuruyor gibi ben de arada amatör mobil uygulamalardan böyle altyapı falan yapmaya çalışıyorum detaylı vakit ayıramadım ama uğraşması keyifli oluyor
Yani dediğim gibi tabletten yapınca bu kadar oldu bir de tam detaylı bilmeyince programı ondan kaynaklı. Ama umarım sende güzel bir müzik ortaya koyarsın 😊
PC Programları daha ayrıntılı oluyor çalışması daha rahat mobilde uğraşırken sıkılıyorum ben 😄
Kanka tablet biraz daha büyük olduğundn telefona göre iyi oluyor ama dediğin gibi pc hiçbir şeye benzemiyor 😄
Tabletim yok ya bitane var evde ama Ram işlemci düşük uğraşılmaz onunla IPad falan lazım akıcı olması için
Aynen öyle dostum hızlı olması gerek zaten programlar ağır ondan
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!