Arabesk dinleyen erkekler bana çok melankolik ve itici geliyor, haksız mıyım?

Ne Arabesk dinleyen bir erkek görsem hızla oradan uzaklaşırım :D Ya bana aşırı itici geliyorlar. Sürekli dertleri varmış gibi hissediyorum sanki dünyaları önüne koysan mutlu olamıcak gibi bir halleri var. Haksız mıyım sizce? Arabesk dinleyen erkek sevilir mi?

Arabesk dinleyen erkekler bana çok melankolik ve itici geliyor, haksız mıyım?
Cevapla