Çok sevdiğim şarkıcının konseri var ama geç bitiyor, o saatte ev uzak oluyor, dönemem. Uzaktan bir arkadaşımın arkadaşı, konser alanına yakın oturuyor, 3 kız yaşıyorlar. Onlarda kalmalı mıyım? Konser için kendimi tehlikeye mi atmış olurum?

Çok sevdiğim şarkıcının konseri var ama geç bitiyor, o saatte ev uzak oluyor, dönemem. Uzaktan bir arkadaşımın arkadaşı, konser alanına yakın oturuyor, 3 kız yaşıyorlar. Onlarda kalmalı mıyım? Konser için kendimi tehlikeye mi atmış olurum?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
kal bişey olmaz. Konser geç bitiyormuş. Geç gideceksin yani. Gidince biraz sohbet vs olur. Sabahda erken kalkarsın çıkar gidersin.
Ben olsam güvenmem sende ki bu özgüven ne ben anlamadım.
arkadaşına sormalısın , güvenilir mi diye...
Bu zamanda kimseye güvenilmez...
Kalma bi bakmıssın sabaha yanında 2 erkek
kalma
Saçmalama mk