Güncellemeler
+1 yıl
Aslında bosa dinliyorum. Yine de barışma hayali güzeldi be...
Resmen beni ağlatacaktı..
Tüm geçmiş hayatım resmen önümde seyretti..
İlk dinlediğim de gerçekten böyle oldu..
Tarkan abimiz süper yapmış şarkıyı emeğe saygı !
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İlk defa şimdi dinledim. Güzelmiş..
Fena güzel.. :)
Çocukluğumun sanatçısı artık dinlemiyorum bu ve bunun gibi bir sürü sanatçıyı
Eskileri hatırlatıyor diye mi? :)
Hayır artık kulağıma hitap etmediği için
Anladım. Saygı duyarım ben.. Anlayıslıyım :)
Selam yeni şarkıları tat vermiyor ne olurdu bizi 90'lı ve 2000'li yılların başındaki gibi şarkıar yapsa tek umudumuz tarkan abi