Toplu taşımada yüksek sesle müzik dinleyenlerden rahat oluyor musun?


Yüksek sesle müzik dinlemeyi bırak bağıra bağıra telefonla konuşanlardan bile rahatsız oluyorum.
Bide üstüne görüntülü konulanlar yok mu?
Ayar oluyorum.
Pek değil. Telefonda bağıra bağıra konuşan kişilerden rahatsız oluyorum sadece. Sınırı aşmayacak şekilde müzik iyidir özellikle minibüslerde falan çalınsa daha iyi olur güzel bir his yaratıyor bana kalırsa. 🎶
Cevap
5Cevap
Toplu taşımaya en son ne zaman bindim hatırlamıyorum…
oluyorum hatta yüksek sesle telefonla konusanlara bile oluyorum ama yapcak bisi yok
Bazıları hadlerini aşıyor vurucam kafalarına xd
Dinlediği müzik ilgi alanımsa mutlu oluyorum
Hayır olmuyorum
Kesinlikle olurum dik dik bakarım
arada sırada
Evet oluyorum..
Olurum.
Evet oluyorum
pek olmam
Evet, tabiikide
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?