Arabada yüksek sesle şarkı dinleyenlere sinir oluyor musunuz?

Dinliyor mu, dinletiyor mu belli değil. Ben neden senin dinlediğin saçma şarkılara maruz kalmak zorundayım ki?😑
Genel olarak bir işletme bile olsa dışarıda yüksek sesle şarkı açılmasını doğru bulmuyorum. Çünkü zevkler farklı. Ruh hali farklı. İnsan gibi oturuyorsun, melankolik damar bir şarkı çalıyor bangır bangır ya da biri arabada düğün havası dinliyor. Kilo verdim valla sayelerinde🤣
Bu duruma neden yasak gelmiyor hâlâ, anlamış değilim.
Arabada yüksek sesle şarkı dinleyenlere sinir oluyor musunuz?
Cevapla