Daha sonradan yeniden yorumladığı ve düzenlediği akustik versiyonunu paylaşıyorum;
https://www.youtube.com/watch?v=8Ny4ZbMy5VQ

İki tas çorba
Bu kaseti ilk çıktığında sabah dokuzda aldım. Kuaförde çalışıyordum. Acayip havam olmuştu. Araba çalınca sistemi son ses açıp mahalleye yayın yapardık.
Kendi bildim bileli en çok sevdiğim şarkısı.
Ben cidden birkaç tanesi arasında ayırım yapmakta zorlanıyorum.
Gidenlerden, Jest Oldu, İki Tas Çorba...
Cevap
3Cevap
Gölgede Aynı
Gidenlerden'in ayrı bir hoşluğu vardı. Jest oldu da öyle.
Kız seni alan yaşadı dertlerini de boşadı mest oldu vallahi jest olduu 🎉🎉
Gidenlerden...
Güzeldi
Onun arabası var güzel mi güzel 😂
İki tas çorba
Gidenlerden.
Gidenlerden..👌
Gidenlerden 👌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar