Megastarımız Tarkan'ın albümleri arasından sadece bir tanesini efsane olarak ayırmak kolay değil zira hemen hemen her albümünden en az 5-6 hit şarkı çıkmıştır.
Ancak bir albüm var ki 7'den 70'e herkesin yolu bir yerde kesişmiş, albümün neredeyse tamamına klip çekilmiş ve sadece Türkiye'de değil dünyada da hasılat elde etmiş, mihenk taşı gibi bir albüm; Karma Tarkan'ın ilk defa görücüye çıkardığı danslarıyla, olay yaratan klipleriyle, o zamanki stiliyle, sosyal sorumluluk projeleri ve hatta futbol tarihimizdeki en başarılı dönemimizdeki dünya kupasında bile dillerimize dolanmasıyla tabiri caizse "tüm tuşlara birden bastığı" bu albümden hangi şarkıyı / şarkıları seçerdiniz?
Aşk
Ay
Kuzu Kuzu
Gitti Gideli
Yandım
O'na Sor
Hüp
Sen Başkasın
Taş
Her Nerdeysen
Verme
Efsane Albümler Serisi: Tarkan - Karma - Sizin şarkınız hangisiydi?
Başka bir albumdu ya karma.. bütün parcalarini ezberlettiren bu kadar güzel bir başka albümde emre aydın afill yalnızlık albümüdür.. Türkiye bu iki albümden daha iyisini gormedi.. benim favori parcam gitti gideli
Özellikle 90'larda Sezen Aksu ekolünden çıkmış Levent Yüksel, Sertab Erener, Yıldız Tilbe, Aşkın Nur Yengi gibi isimlerin... ve yine Sezen'in dokunduğu Tarkan, Şebnem Ferah, Harun Kolçak gibi isimlerin benzer nitelikte, 7-8 hit çıkarmış albümleri olabilmiş, benim için de Türk pop müziği açısından başka bir yerde bu albümler. Modası hiç geçmeyecek şarkılarla dolu hepsi.
Öncelikle bu albüm benim favori albümlerim arasındadır. İçerisindeki her parçayı çok seviyorum. Fakat şarkıların arasında bir seçim yapmam gerekirse bu benim için kesinlikle “Gitti Gideli” olur. Çünkü şarkının bende ayrı bir hikayesi var. Her dinlediğimde de o farklı hissiyatı tekrardan yaşayıp hissedebiliyorum.
Ben de en bilinenlerinin yanında, "Taş"ı bir ayrı severim. Şarkının özellikle "Unuttun mu kurduğumuz o düşleri..🎶" şeklinde giren ara nağmesi çok hoşuma gider hep.