Ansızın bir parçaya denk geliriz. Veee.. Ta ta tam! Gözümüzün önünde bir film sahnesi! Bazen geçmişimizi (ki bu bazen çok kötü olabiliyor) bazen ise geleceğe dair hayallerimizi seyrediyoruz saniyeler icerisinde. 🎭 Peki ya sizde en çok hangisi gerçekleşiyor?💫 ... Geceniz güzel, ömrünüz mutluluk verici sahnelerle geçsin. 💖
Dinlediğiniz müzikler, geçmişe mi götürür daha çok yoksa geleceğe yönelik düşlere mi?
Geleceğe yönelik hayal kurduruyor daha çok. Geçmişi müziklerle yâd etmiyorum. Çoğunlukla yaşanmış olaylar beni geçmişe götürür. Acı, hüzün dolu olaylar...
Playlisti açıyorum tadaaa arada eskilerden bir şarkı dalmışım haberim yok. Kücüklüğüm, sokakta oynadığım zamanlar, yere düşüp bir yerlerimi kanatmalarım hepsi gözümün önünden geçiyor. 🥹😌
İnsan saatlerce oynadığı sokaklar, cocukluk aşkını, arkadaşlarını unutamıyor. Hele o da arkadaşlarından birisi kardeşin, birisi kuzenin ve diğer 3ü hiç ayrılmadığınız 20 senelik tayfaysa :D
Dinlediğim her parça, geçmişimle bağlantılıdır. Her parçanın özel bir hissiyatı, farklı bir duygusu vardır. Bu yüzden dinlediğim müzikler beni geçmişe götürür. O anları düşünmemi sağlar.