Bir kitap karakteri olsaydınız bu hangisi olurdu? Nedenini yazar mısınız?

Şey ya bu ben değil mi sjsjhg
Şey ya bu ben değil mi sjsjhg
Nedense bu soruya pek yanıt geleceğini sanmıyorum. Kitap okuma düzeyi falan filan.. umarım yanılırım.
Ben amatör bir kitap okumuştum. Adı Üretim Tesisi.
Konusu; 3-4. Dünya savaşından sonra dünya nüfusunun tehlikeli şekilde azalmasından ötürü devlet büyüklerinin belli yaş aralığındaki kız ve erkekleri bir tesiste ilaçla 5iz 6ız çocuk verecek şekilde çiftleştirmesi. Ve başkarakterin babası bu projeyi devlete sunuyor. Kızına bir iyilik yapıp (!) Onu en yakın arkadaşıyla esliyor. Ama kızı bunu ögrendikten sonra orada görev yapan asilerle birlikte bütün tesisten firar planı yapıyor. Ama plan yaptıkları oda, babasının tesisteki eski odası ve adam herşeyi kameradan izliyor. En sonunda karnı burnunda kızının karnına hançeri saplayıp öldürüyor, diğerleri kurtuluyor. Bu kitabın devamı yazılıyordu en son. Adı Sondan Gelen Başlangıç. Okumak isteyenler için wattpadde bu kitap. Minik kalbim fazlasına dayanamadı. Neyse konu neydi? Ben o kitaptaki kıza aşık adam (en yakın arkadaşı) olurdum bence.
Bir kitap karakteri olsaydınız bu hangisi olurdu? Nedenini yazar mısınız?
Cevapla