
Ben amatör bir kitap okumuştum. Adı Üretim Tesisi.
Konusu; 3-4. Dünya savaşından sonra dünya nüfusunun tehlikeli şekilde azalmasından ötürü devlet büyüklerinin belli yaş aralığındaki kız ve erkekleri bir tesiste ilaçla 5iz 6ız çocuk verecek şekilde çiftleştirmesi. Ve başkarakterin babası bu projeyi devlete sunuyor. Kızına bir iyilik yapıp (!) Onu en yakın arkadaşıyla esliyor. Ama kızı bunu ögrendikten sonra orada görev yapan asilerle birlikte bütün tesisten firar planı yapıyor. Ama plan yaptıkları oda, babasının tesisteki eski odası ve adam herşeyi kameradan izliyor. En sonunda karnı burnunda kızının karnına hançeri saplayıp öldürüyor, diğerleri kurtuluyor. Bu kitabın devamı yazılıyordu en son. Adı Sondan Gelen Başlangıç. Okumak isteyenler için wattpadde bu kitap. Minik kalbim fazlasına dayanamadı. Neyse konu neydi? Ben o kitaptaki kıza aşık adam (en yakın arkadaşı) olurdum bence.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer