Denge gereği böyle düşünülüyor olabilir. İyi varsa kötü de var. Yani birbirini dengelemesi ve tamamlaması gereken bütün gibi. Prens varsa prenses de var zannediyor olabilirler. Yani genel bütünlüğe göre bir yorum yapılıyor olabilir. ya da gerçekten okumamış ve de hiç düşünmeden yorum yapmaları da bu konuda etkili derecede büyük bir ihtimal. Ben Küçük Prens kitabını okumayı düşünüyorum. İçeriğini merak ettim şimdiden,:-)
Denge bütünlüğü olduğunu sanmam. Romantizm arayam kitlelerin düştüğü tuzaktır bu. Kitabın adı yoğurt olsa hıyar mı arayacak insanlar? Çağrışım derseniz ne ala! Ki bu da romantizmden ibaret olur. Yani bir prens, prensessiz yaşayamaz mı? Belki bu prens eşcinsel! Hahah kafamda deli sorular 😅🙏
Ahhaha 😄 bayağı deli sorular harbiden. Aslında bende kendi adıma konuşmadım. Böyle düşünüyor olabilirler gibi düşünülerek yapılmış bir yorum 😄ayrıca fikrinizi açık görüşlülükle yazdığınız için de teşekkür ederim