Herkese selamlar ve merhabalar🥰 Bugün çok güzel bir amaç için @KızlarSoruyor ve @brandygirl ile bir araya gelerek sizlerin karşısına çıkıyoruz.Nevşehir'de staj yaptığım okulda kütüphane yoktu. Biz de üniversitemizin kulüp ve toplulukları ile bir araya gelerek Nevşehir valisi İnci Sezer Becel'in de katılımıyla kütüphanemizi açtık.
Ancak şimdi bu kütüphaneyi doldurmak ve öğrencilere umut ışığı, can suyu olmak bizlerin elinde.🤩Sizler de ortaokul düzeyindeki kitap bağışlarınızla öğrencilerimizin okumasına ve kitap okuma alışkanlığı kazanmasına yardımcı olabilirsiniz.🥳
Atatürk'ün de dediği gibi "İlim ve fen nerede ise oradan alacağız ve her millet ferdinin kafasına koyacağız."
Detaylı bilgi için ınstagram sayfamıza bakabilirsiniz👇:
Yetkili arkadaş her kimse, benimle iletişime geçsin lütfen. 30 - 40 adet kitap göndereyim. Yalnız kitaplar sıfır değil, okuduğum kitaplar olduğu için çıtır hasarlı olabilir. Sorun olmaz umarım /:
5000 adet civarı kitabı UA kampanyası ile doğuda ki okullara dağıttım... Elimde şu an kitap namına sadece okuma kitapları kaldı keşke 2 gün önce görseydim bir kısmını da gönderirdim
Bakayım bir kitaplığa... Eski klasikler duruyorsa çocukken okuduğum (çocuklar için lite sürüm) birde bulabilirsem 1. sınıfta ilk okuduğum kitabım olan ezop u verebilirim.. Ayrıca kız kardeşimede sorarım elinde var mı bu tip
Kitap yapımında kullanılan ağaçların kesilmesinden ötürü sincaplara-akbabalara-kuşlara kim can suyu olacak peki? Vıttırı vızır kitap okuyacaksınız diye doğa talan ediliyor.
Nevşehir Hacı Bektaş Veli üniversitesi ilköğretim matematik öğretmenliği son sınıf öğrencisiyim. Bu sene staj yaptığım okulda çok fazla yabancı ve durumu kötü olan öğrenci var. Okulda öncelikle bir kütüphame yapıldı ve raflar duvarlar öğrenciler ile boyandı. Şimdi ise üniversite kulüpleri olarak Nevşehir Atatürk ortaokulu için kitap toplamaya çalışıyoruz. Eğer gönderebileceğiniz uygun kitaplar varsa ya da kitap almak isterseniz adres için ulaşabilirsiniz. Sorularınız olursa yine mesajlara beklerim ☺️
Aslında bir kısmı dolu yani tamamen bomboş değil ve vali 2 ayrı kitap seti bağışladı. Ayrıca birileri bağış yapmadı diye diğerleri de yapmayacaksa zaten ilerleme kaydedemezdik😅
2 kitap demedim 2 kitap seti dedim. Kitap okumadığınız belli oluyor setler ne kadar pahalı fikriniz yok😅 Ayrıca kaldı ki dediğim gibi birileri bağış yapmıyor diye kimse yapmayacaksa ilerleme kaydedemeyiz. Size silah dayayıp zorla illa kitap verin demiyoruz. Gönüllülük esas burada. Neden bu kadar bilendiniz anlamış değilim.
Bak şimdi ben Yalova üniversitesinden mezunum. Valinin yanına, belediyeye felan giderdik gezi yapmak için. Yalova'dan Ankara 'ya bir gece konaklamalı ücretsiz tür yapardık :) verdikleri miktar böyle bir şey. 40 kitap çok değil. Ger ekten çok güzelsin 😅