Sizce kitap fiyatları pahalı mı?
Pahalı
Normal
Ucuz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok çok pahalı. Düzgün bir yayın alsan 100 liradan aşağı test kitabı, 60-70 den aşağı deneme yok. Hadi test kitabı nereden baksan 1 aydan uzun gidiyor ama denemede 1 hafta içinde bitecek bir şeye 70 tl vermeye gerçekten çok acıyorum ya. Denemesiz de olmuyor işte. Servet 😬
Pahalı buluyorum. Pahalı yani. Kitap okuyanlar ve okumak isteyenler açısından zor bir durum.
Bunun yerine internetten indirmek veya kütüphaneye gitmeyi öneririm. Kütüphanelerdeki kitaplarda da fazla güncelleme yapılmıyor. Genellikle eski kitaplara rastlıyorum hep. İnternetten okumakta yine PDF halinde indirip çıktısını alıp okumak mümkün. Kitap okumak isteyenlerin kitaplar pahalı diye okumaktan vazgeçmemelerini tavsiye ederim 😄
Bence pahalı.. Bazı yerler de çok pahalıya satıyor, uyanıklık yapıp. Ama ben bakarım, istediğim beğendiğim bir kitap ise makul bir zam olsa bile yine de alırım.
Cevap
11Cevap
Pahali bence kitaplardan devlet vergi almamali, insanlarimiz zaten kitap okumuyor araya fiyetlarda cok pahali olunca iyice okunmuyor.
Devlet destek vermeli vergiyi azaltmali, devlet kutuphaneleri cogalmali artik okumak isteyenlerin onu acilmali diye dusunuyorum.
Bu durum türkiyede çok sıkıntılı diye düşünüyorum.
Pahalı mı? Buna pahalı denmez artık, bu başka bir şey oldu. Pahalı kelimesi ucuz kalıyor artık bu fiyatlara. Ülkede fiyatı normal bir şey bile kalmadı...
Bizim burada 5 tl ye bile kitap satan yerler var, okuma kitaplarının fiyatları gayet normal ama aynı şeyi ders kitapları için söyleyemeyeceğim, 60 liranın aşağısında test kitabı yok.
Doğru okuma kitabı beleş nerdeyse
Allah için ucuz ve normal diyen kafa yapıları kimler çıksın meydana bir kitap 200 bir test 150 TL mi olur neyin kafasını yaşıyor bunlar?
kiralarla yarışıyor kitap fiyatları. bu nedir ya hu? okuyup kendini geliştirmek bir ihtiyaçtır yapmayın. cahillikle uğraşmak zor. zararı büyük
Sigaraya 25 lira verirken sorgulamıyoruz da kitaba 40-50 lira verirken mi sorgulayacağız? Hem şu an Türkiye'de ne ucuz ki?
Tabi ki çok pahalı, okumak bile artık lüks oldu. Almak istediğim kitapları alamıyorum şu an, düşmesini bekliyorum ama bu gidişle...
Halk kütüphanesinden ücretsiz alıp okuyup geri getirion ya kitaba para veren kerizler mi var
Pahalı bence bir kaç kitap almak dünyanın parası tutuyor keşke öğrencilere falan indirim yapılsa
Sahafa gidiyosun belki ucuza kitap çıkar diye test kitabı 110 tl 150 tl 🙄
Çok pahalı olmuşlar, artık ikinci el alıyorum.
Artık pahalı demek bile ucuz kaçıyor tabir olarak
Her şey gibi çok pahalı
Ben bedavaya okuyorum
Çok pahalı 😑
Bazı kitaplar evet
Oldukça pahalı. Şok oluyorum bazen.
E kitap a gectim ben bu yuzden
Pahalı
Evet pahalı...
Son zamanlarda aşırı arttı
Çok pahalı maalesef
kitap mı o da ne
Normal bence
Evet knk okuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?