Kitap fiyatları çok pahalı benim gibi şikayetçi olanlar var mı?

İşsizim, 21 yaşındayım. Dışarı çıktığım, görüştüğüm arkadaşım yok. Tüm günümü evde kitap okuyarak geçiriyorum. Arada bir sosyal medyaya falanda bakıyorum twitter da gezinmeyi çok severim ama bu kitap meselesinde canımı sıkan ince bir detay var maalesef kitaplar çok pahalı bugün bir kitap aldım ve 1. kitaba 400 Lira ödedim

Kitap fiyatları çok pahalı benim gibi şikayetçi olanlar var mı?
Cevapla