Roman okumak zararlıdır diyenler haksız mıdır?

Bu kişiler şunları söylüyor

"Çok okuyan yalnızlaşır"
"Romanlar insanı karamsarlaştırır"
"Kitap okumanın faydası yoktur"

Gibi sözleri söyleyenler neden söylüyor olabilir, haklılar mı?
Roman okumak zararlıdır diyenler haksız mıdır?
Cevapla