AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Arctic Monkeys dinleyen birinin ciddi müzik zevki mükemmeldir. Ama yazdıklarını dinleyenin de bir o kadar mükemmeldir. (Şimdi gelir "KaTıLmIyOrUm" cular.)
Dedi Betese fanboy djdllc
@Neptune_ Öncelikle erkek değilim. İkinci olarak BeTeSe diye değil BiTieS diye okunuyor. ARMY'ler olarak sizin bile duymanız gurur verici...⚡
İlk defa biriyle dalga geçerken utandım hsksll. Alttan almazsın diye düşündüm, şaşırttın beni
Peki Blacpink severlerin özel bir adı var mı ya merak ettim
@Neptune_ Onlara da blink deniyor. Blackpink'in ilk ve son hecelerinden oluşuyor..❄
Ha öyle mi bilmiyordum bunu
Bende onları çok seviyorum. Özellikle de Lisa ‘ yı aşığım ya çok güzel kız ❤️
@Neptune_ Eski pp'mde Lisa vardı.
Hadiii şimdi seni sevdim dostum çak 🙌
Ve şimdi tekrar yaptım💅🐸🥵👉👉💜👈🌼😩
:))
Lisa öz karım ya dhdkld ergenler böyle diyor İnstagram da
@Neptune_ Jennie de benim karım 😏🤧 çok tatlı.
Benimkine göz dikmediğin sürece sorun yok 😉 ☺️
@Neptune_ Arada Lisa'ya yavşıyoru-
Adli işlemler başlatıldı kxpxpx
@Neptune_ Pekala:D
Zevkler tartışılmaz e o zaman o senin zevklerine uymadığı için o da zevksiz çok saçma konuşmuş zevklerin kişiden kişiye değiştiğinin farkında değilse erkek arkadaşın aptal.
Zevk yok diye bir şey yoktur. Her kesin tarzı farklı çünkü
Ben daha çok rap müzık dinliyorum sevgilim ise dumanı seviyor en çok ama sorun olmuyor aynı şeyi dinlemek zorunda değiliz zevklerin aynı olmasına gerek yok sevebilmek için
tarzlarınız farklı bu erkek arkadaşını haklı yapmaz bir Arctic Monkeys fanı olarak söylüyorum😂
Konsere gidecek misin?
@red_devils yok hayır maalesef
Bilet alamamış mıydın sen de
Sen zevksiz değilsin sevgilin anlayışsız. Sevmek zorunda değilsin ki?
Herkes kendi zevkinin tek olduğunu sanıyor erkek arkadaşın komikmiş
Tarzınız çok zıt ama böyle demesi çok kaba
haklı da değil bu arada soruna cevap vereyim
onun zevkinde mi olmak zorundasın ona uymak zorundamısın senin de tarzın vardır elbet oda onu beğenmezse öküzdür dersin
bu seni tabiki sevksiz yapmaz ama sen simdi one for the road'i bilmiyosundur
Aynen öyle. Birisi sana çirkin dediğinde çirkin olursun, zevksiz dediğinde zevksiz, hatta çok afedersin hakaret ettiğinde de öyle olursun. saçmalık.
Kocam ölmüş gibi hissediyorum? Nefesim kesiliyor? Acil? ↗
@Reyhan62 Kocan ölmez inş
bu bilgiden banane bu kadar basit bir seyi sorun mu ediyorsun bosan gitsin zaten elini sallasan orgazm olursun
Sen bir an önce ondan ayrılmaya bak... Bu işin sonu iyi değil... O sana yol vermeden sen ona yol ver... O zmaan daha kıymetli olursun...
Yok kanka ya sadece zevkleriniz farklı -ki zaten bubçok normal herkesin zevkleri aynı olacak diye bir şey yok ya
sadece sana değil o konsere giden 80 bin kişiye zevksiz demiş. ve eğer 80 bin kişi bir şarkıyı seviyor ise zevksiz olan kişi orataya çıkıyor zaten : )
Artict Monkey konserine gitme şansın var hala mıymıy yapıyorsun bana alsın bilet
Hahahah aradığım yorum😂
alakası yok ikinizin de zevki aynı olacak diye bir durum yok
Erkek arkadaşın haklı open. spotify. com/.../5tFJObYzPLk5oMLWigEKai
Valla bence, Cem Adrian Selda Bağcan felan daha iyi takma
Zevkler ve renkler tartışılmaz ama bence git konsere.
Gitmiceksen bileti bana verebilirsi:)
şarkı zevki yüzünden tartışanı da ilk defa görüyorum
Saçma bi tartışma konusu olmuş böyle şeylerin belli bir kalıbı mı olur?
Seni zevksiz yapmaz ama onun anlayışsız, fikirlere önem vermeyen, dar görüşlü biri yapar. :)
Bırak şu salağı ya arctic monkeys iyle başbaşa bırak
O kizin yerinde olup konsere gitmek vardi bu canım kaçiriyo gülüm gibi konseri
Ben sevmiyom yerinde olsam ben de gitmezdim
Gül gibi konsere gitmemis bide tartismiş ustune bana dicekler direk giderim 😂
Mick Jagger konseri olsa bide direkt işinlanirdim bu aptallar böyle firsatlari kaçiriyor
@simgee_yuuna bide turk erkekleri arabesk takiliyo sarki zevki olan insan ya da erkek bulmak zor her iki cins icinde direk giderdim 😂 bana biri dese
Ben arabesk falan takılmıyom
😀😀
Sevgiline söylesene arkadaş olarak ben geleyim yürümem merak etme konser için gelicem
Sadece zevklerinizin farkli oldugunu gosterir bu
Haklı falan değil, zevkler ve renkler tartışılmaz.
Herkesin kendine ait bir zevki vardır
git ölmezsin mutlu olacaksa
Boş yapmiş muhattap bile olma
zevkler ve renkler tartışılmaz.
O değilde resimdeki elbise çok şirinnn
Haklı bence o ne yani efkarlı şarkılar çok yıkıkça geliyor bana aşırı sıkıcı
çok pahalı o konser ya
Kim bunlar ben tanımıyorum bile
Yaprak döker bir yanımız bir yanımız bahar bahçee
Hayır ama yanlış kişiyi bulmuş sun
Yoo zevksiz falan değilsin
Sktır et artıc monkey oyle ahım şahım grup degıl
seçimlerine saygı duymuyor sevse böyle yapmazdı
Hayır tabi ki çok saçma bir algı. Sen kafaya takma
Yapmaz ama o adamdan bir cacik olmaz
Yo herkesin zevki başka erkek arkadaşın abartmış
Haklı değil, saçmalamış
Tamam deseydin uzatmana gerek yok boş yapmış
Kız senin beynini skem
kanka ekstra bilet varsa bana verir misin :’(
canım.
söyle canım
SaIaklar demiştim çevirmiş
Neden öyle dedin peki
Düzelttiğim halde gene yanlış yazdım:D sadece selda bağcan dinleyen birine bile zevksizsin demek aptaIIık.
Arktik maymunları sevmek zorunda mıyım gardaşş deseydin
Vjrjdjska ona benzer şeyler söyledim yapacak bir şey yok bana da o zevksiz geliyor
Bir daha sana zevksizsin derse Selda bağcanın 45lik plağıyla ağzına vur
Neden gitmek istemedin o adam çok mübarek adamdir
Bir başka dünyanın insanısın yavrucağım
bunlar ne böyle monkey filan
Arctic Monkeys kaçmaz. Ben gideceğim.
zevkler tartisilmaz herkesin kendi zevki vardır
Zevkler ve renkler tartışılmaz.
Metallica konserine gidin
hayır onu zevksiz yapar
Yok bee herkesin zevki farkli takılma
Git be bir kerelik ne olacak kırma
o ne kanka
Ben bu grubu bu sene öğrendim ne diyorsun😂