AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
792Cevap
peyami safa 9. hariciye kogusu sonra peyami safa selma nın gölgesi.
Canan tan-İz bir babayla kızın arasında geçen o duygusal bağı anlatıyordu çok etkilenmiştim
O kitabı nasıl okudun nasıl tiksinmedim, tbrkler doğrusu.
Neden tiksineyim ki babayla kzın arasında geçen o bağlı sevgiyi bugün size hangi sevgiliniz verdi ..? sorarım size en gerçek sevgi anne ve baba sevgisi değilmidir? Şimdi ki aşkları görüyoruz işte belden aşağı
tek bir kitap söylersem haksızlık olur; düşes; ejderha dövmeli kız(3seri), Od birkaçı.
canan tanın dan brownun ismail bilginin ahmet şerif izgörenin kitapları büyük bir aşkla okumuşumdur
Yeraltından Notlar, Hayvan Çifliği, 1984, Fahrenheit 451, İnce Memed
Hyvan Çiftliği, olarak düzeltirsek oldu :)
İyiki düzeltmişim, düzeltmesem...
Hayvan Çiftliği
Oh, tamam
olasılıksız, empati,mucizeler dükkanı gerçekten sonunda düşündüren ver şaşırtan kitaplar
güzel şeçimler
:)
olasılıksız
davincinin şifresi
şu çılfın türkler
metal fırtına
kurt seyit
en son yürekler ölür
1 tane yazıcan offf :)))) kitaplar demiyo kitap diyo :D
o içinden beğendiği 1 taneyi seçsin diye :D
ama bence o zaman olasılıksız :))
okduğunuz kitapları yazınız demiyo :D:D:D
sen bu kadar mı kitap okudum sanıyosun :D bunlar içlerinden en iyi olarak seçtiklerim :D daha vardı zor eledim saniyede aklımdan :D
alican ? :))))
listede göremedim :D
plain uçucam şimdi sana :D
Bir çok kitap var. En iyisi hangisi seçim yapamam ama en çok sevdiklerim
-Bir Çift Yürek
-Simyacı
-Nietszche Ağladığında
-Dar Ağacında Üç Fidan
Kitap gibi kitap.
https://i.hizliresim.com/aEP6oB.jpg
Pirayeyei yeni okudum bu güne kadar okuduğum en etkileyici kitap oydu sayısız kitap okumuşumdur ama en çok ondan etkilendim. Bir de marlo morganın bir çift yüreği vardı
Pirayeyi bende okudum , ve artik adi Haşim olan herkesten kuşkulaniyorum :/
Haha yok o kadar değil, ama ömerle evlenmesini istemiştim nedense 😃
Tabikide piraye icin ömer hayatinin firsatiydi, hasim hep parasina, gücüne güvendi.. nese marlo morgan aklimda bulunsun ;)
Evet kesinlikle 😃
elif şafak- aşk zülfü livaneli- kardeşimin hikayesi christy brown- sol ayağım khaled hosseini - uçurtma avcısı , bin muhteşem güneş vladimir bartol - fedailerin kalesi alamut
Elif ŞAFAK benimde favorim. Aşkın Gözyaşlarının 3üncü kitabıda çıkmış. Aldığım bütün kitaplar değerlidir, anlamlıdır ,güzellerdir benim için ama Elif ŞAFAK'ın AŞK'ı beni etkilemişti.
lisa gardner - saklambaç cinayet romanı hayatı kaçmakla geçmiş bir kız ve daha sonra 6 cinayet işleniyor suçluları arıyorlar çok güzel bi kitap şuan onu okuyorum sürüklüyor
En cok ucurtma avcısı galiba
Çok hüzünlü bir kitaptı gerçekten...
franz kafka - dönüşüm
Franz Kafka'ya bayılıyorum çok güzel romanları var.
Okuduyum en güzel kitap kuran izlediyim en gusel film 2023 bor tanitim vidyosu ❤❤
Bir masal kitabı okumuştum çok merakla ve ilgiyle okurdum masallarını :)
Şizofreni Yanlız Oynanmaz (Rahmi Vidinlioğlu)
Şizofren Aşka Mektup (Cezmi Ersöz)
Çilekteki Nefret (Ceyda Kılınç)
Beyaz Kelebek & Kopya Hayatlar / Morpheus
aynı yıldızın altında :)
Çok duygusaldı okumuştum
1984, kardeşimin hikayesi, ustam ve ben, ateşböceği yolu tek bir tane seçmek mümkün değil :D
işte en güzel kitap okuyucusu😂😂
harry potter serisi :D ve yenikitap çıktı :D türkiyeye gelmesini beklemekteyiz :D
Film, Her Şeyin Teorisi
Kitap, Godot'yu Beklerke
Evim sensin, kitapta aklından bir sayı tut veya olasılıksız kararsız kaldım 😊
Film The Classic, kitap Hakan Günday-Az ve İsmail Güzelsoy-Değmez
>>kafka dönüşüm
e kitap olarak ölüme fısıldayan adam
Çok iyi kitaplar okudum, ama Simyacı son 15 yılda okuduğum en güzel kitap
Bin muhteşem güneş. Gerçekten her kadının okuması gereken bir roman.
Dosteyevski - suç ve zeza
Ahmet altan - sudaki iz
Sabahattin ali - kürk mantolu madonna
birden fazla var ama :) iki tane yazmak istiyorum
şeker portakalı ve sevginin katıksızı
vadideki zambak. gözlerimi yaşartmış ilk ve tek kitap. ondan sonra büyüdük mü noldu ağlamaz oldum
Merak ettim okuycam teşekkür ederim
oku oku klasik bir kitap. şimdi klasiklerin pabucu dama atıldı varsa yoksa parlak kapaklı bestseller lar
Klasikleri çok severim okuycam
" Robinson crusoe " okuduğum son kitaptı 8. sınıfta :D
sen kitap okumayı bırakmışsın bende 9. sınıfta başladım :D
Anlaşmalıyız sanki :D Bizden geçti böyle şeyler gençlerin önünü açmak lazım dedim artık :D
:DD yok be gençlerin önü falan açılmadı :D hele ki kitap okuyan bir erkek tanımıyorum yaa
hahha daha aynı demek :D benim bırakmamla herkes bırakmış o zaman :P ama robinson crusoe de güzeldi yani Allah var :D
okumadım ama güzel :)) ben bu 1. dönemin başında bir yandan yazı yazıyodum bir yandan da kitap okuyodum o derece yani :D:D
Psikopat mısın ya :D Tutku olmuş sendeki :D
yanii biraz öyle olmus olabilir :)
oku oku iyidir okumak tabi :D
tabii ki çok güzel ama son 1 aydır hiç okumadım
sen okumazsan kimse okumaz ! :D niye ya
teneffüslerde ve boş derslerde arkadaşlarımla fazla konuşuyoruz kitap okuyamıyorum
akşamları yatmadan oku sen de :)
evet ama okulda kitap okumayınca kitapların yoklugunu farketmedim biraz birde sınav haftası falan vardı. yani kısaca okuyacak sadece 1 kitabım var o da abimde abim kampa gitti. kitabım yook
o zaman napıcaksın boşvereceksiiiin :D kafa rahat bak :P
kafa rahatt :))
öyleee :)
Ahmet serif izgoren bu konuda cok iyi bir yazardır, , Tavsiye ederim
Çok kitap okudum ama hiç unutamayacağım en etkilendiğim kitap 'Mavi Saçlı Kız' olmuştu.
O kadar çok güzel kitap okudum ki hangisi daha güzel diye ayıramam !! :)
huzur sokağı mukemmeldi,imamın manken kızı,peygamberler halkası ve şuan okudugum sufının yolu ..
Var ama söylemem :)) kıskanıyorum çünkü :d ne kadar abest olsada...
kıskanmak niye?
garip biliyorum ama kıymetlim benim o :D
yok yani öyle bi kitap yok okuduğum yada tamamlayabildiğim bi kitap yok :)
kumalısın bence
Leyleklerin Uçuşu - Grange
Kurgusu çok yaratıcıydı..
jean christophe grange ve dan brown un kıtaplarını severim. en güzel diyebilceğim yok malesef.
Son zamanlarda okudugum kitaplardan Bir yumak mutluluk ve Su kitabı çok iyidi.
''Ve ondan sonrada Sinan YAĞMUR'un kitaplarını okudum Aşkın gözyaşları 1 ve 2 si Tek dileğim Mevlana ve Şems'ın Türbelerini ziyaret etmek...''
İki kitabıda birer gecede okudum.
Şimdi benim yaptığım gibi sen de oraları gidip görmelisin.
insallah canm tek dilegim :((
nasıl oralar güzelmi canım Şems hz. cok gitmek istıorum tabi önce mevlana,bi gece rüyamda görmüstüm mevlanaya gittim ama Sems hz. yine gidemedım :((
Taçlı Fahişeler'i okur iken inanılmaz zevk almıştım...
yüreğim seni çok sevdi-canan tan
seni unutmaya gücüm yetmedi-ahmet günbay yıldız
Türk yazarlara karşı bir antipatim var...yabancılar daha cok ilgi çekiyor belkide kendi yazarlarımızın kitaplarını hiç okumadıgımız için olabilir :)
Kalbinden öpüyorum seni Melike Birgölge
Şizofren aska mektup Cezmi Ersöz
hımm o kitaplara bi bakıyım tatlım
@zecix türk yazarları daha iyi geliyo bana kendimi bulabiliyorum en azından:))
aynen canım süperler öz. ceami ersöz :(
ayyy alıyım bunları bayıldımmm:))
teşekkürler tatlımmm:))
yüregim seni çok sevdi
o yürek talan
o yürek yangın yerı
yüregim seni istiyor
bir tek seni... :D
offf beeee oku o kitabııııı:)))
okumustum zaten :D
:)))
ne oluyo burda bir aşk meltemi esiyor mu ne :D bunlar bizi bozar işte bilim kurgu polisiye kesme biçme :) bunları yazan yazarlarımız cıkarsa sürükleyici okuyabilirim.ama yüreği onu cok seveni okuyacagım :D
özetine baktımdaa Aslı baya bi alçakmıs :(((
:D türk filmlerinde ki gibi mi
aslı ukala bişeydi yaaaa sinir oldumm o kızaaa
Hayatimda sadece askerde kitap okudum. 10 tane falan okumusumdur, onlarda ask mesk kitaplariydi iste. Neyse "iki kisilik yalnizlik" diyeyim bende.
O kadar güzel bir kitap olmamasına rağmen ara ara aklıma gelir Piraye. Hala çözemedim neden bu kadar çok seviyorum ki acaba :/
Tatli Tuzak. Cok nefis bir kitapda akicida. Tavsite derim. Yazarini unuttum yabanciydi. Ama arastir bulursun :)
Okuduğum ilk kitap
Oscar Wilde Mutlu Prens
Son okuduğum kitap
Halit Ertuğrul - Dünyayı Ağlatanlar
Halit Ertuğrulu bende okudum birçok kitabını ,
güzeldir , ibretlik ve yaşanmis hikayelerini seviyorum
Olasılıksız - Adam Fawer.
Bitirmek için yarını, başkasına anlatmak için bitirmeyi beklemeyeceksiniz.
Okuduğum bütün kitaplar en güzeliydi, bir tanesi hariç...
O da, Ahmet Altan - Son Oyun'du. Okumasaydım da olurdu dediğim kitap.
Stephen King - The Dark Tower serisi.
7 kitaptır.
Ben Susannah'ın Şarkısı'nı okuyorum şuan, serinin 6. kitabı.
Şiddetle tavsiye ederim.
orta okulda gezgin cambazlar diye bir kitap okumuştum mükemmel bir kitaptı birde jane eyer var gerçekten muhteşem kitaplar
aynen bende 1 gün bile sürmemişti :)
hangisini okudun
Yılmaz ÖZDİL - İsim Şehit Hayvan
Emin ÇÖLAŞAN - Kovulduk Ey Halkım Unutma Bizi
Siyasi mizahdır ama çok sağlamdır ..
Leyleklerin Uçusu ve Taş Meclisi. Müthiş bir hayal gücü. Aynı yazarın kitapları. Diğer kitapları da çok kaliteli
dostoyevski insancıklar
Yıl 2005. Okuduğum en farklı yazım tarzıyla yazılmış roman türü. Bir mütercimle oldukçs mssum karakterize edilmiş bir hanımın mektuplaşması. :)
@Atropates :) demek sizde seviyorsunuz ne güzel
Çok güzel bir roman. Dostoyevski zaten en hayran olduğum yazarlardan biridir.
Olasılıksızın bitişine bayımıştım. bir kitabı kapatırken lezzet almak, gülerek kapatmak. okumayanlar son 1 kaç sayfasını okuduğunde demek istediğimi anlayacaklardır.
okudum :)
:)) sen de sonunu beğenmiş miydin?
evet cok güzel ve sürükleyici bir kitap :)
Canan Tan "en son yürekler ölür" ve Kahraman Tazeoğlu "bukre"
Ali cin ve berber fil
müthiş bir gerilim adrenalin kitabıydı birazda bilim kurgu
o filin adamı traş ettigi bölüm yok mu öldüm öldüm dirildim..(kalbi olan okumasın)
Kitap : jose saramago : Ölüm bir varmış bir yokmuş.
Film : Amelie
Çok fazla kitap okumadıgım için en iyisini okuyana kadar en güzel kitap diyemem.
Okudukların arasından seç. .. en güzeli bulana dek elindeki en güzeldir.